Źródlana nimfa / Mizu-Kami | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Źródlana nimfa/Mizu-Kami
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Źródlana nimfa
| Duchowa więź: wszystkie pozytywne efekty rzucone na wybraną jednostkę działają również na źródlaną nimfę (i vice versa). Dodatkowo wybrana jednostka otrzymuje cechę odbicie bólu. Odbicie bólu: 10% obrażeń zadanych jednostce jest natychmiast zwracanych przeciwko atakującemu. Temu efektowi podlegają tylko obrażenia z walki wręcz. Postać eteryczna: na początku walki jednostka otrzymuje tylko 50% obrażeń. Efekt utrzymuje się, aż istota nie wykona jakiejś akcji. Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń. Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%. Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 355 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Mizu-Kami
| Duchowa więź: wszystkie pozytywne efekty rzucone na wybraną jednostkę działają również na Mizu-Kami (i vice versa). Dodatkowo wybrana jednostka otrzymuje cechę odbicie bólu oraz membrana. Odbicie bólu: 10% obrażeń zadanych jednostce jest natychmiast zwracanych przeciwko atakującemu. Temu efektowi podlegają tylko obrażenia z walki wręcz. Postać eteryczna: na początku walki jednostka otrzymuje tylko 50% obrażeń. Efekt utrzymuje się, aż istota nie wykona jakiejś akcji. Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń. Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%. Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Absorbcja: zwiększa odporność na obrażenia wybranej jednostki o 15%. | 450 złota |
Oddziały tych wodnych istot sprawdzają się równie dobrze na pierwszej linii frontu, jak i daleko poza nią - wśród jednostek wspierających. Ta uniwersalność jest jedną z największych zalet nimf i mizu-kami - mogą one wspomagać pozostałe oddziały w czasie walki, jak i same brać w niej udział. Zależnie więc od sytuacji na polu bitwy, powinniśmy rozsądnie kierować tymi stworzeniami. W większości sytuacji, zwykle najlepiej wykorzystać od razu umiejętności specjalne tej jednostki - Kenshi, Wanizame lub Kappa zyskują naprawdę wiele, jeżeli wodne istoty spojrzą na nie przychylnym okiem. Dzięki temu, te frontowe jednostki mogą łatwiej wykonywać swoje zadania - a więc wiązać wroga pośrodku pola bitwy. |