Harpia / furia | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Harpia/furia
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Harpia
| Atak i powrót: po wyprowadzeniu ataku istota wraca na swoje miejsce. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 110 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Furia
| Atak i powrót: po wyprowadzeniu ataku istota wraca na swoje miejsce. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Powstrzymanie kontrataku: furia zawsze unika kontry wroga. | 160 złota |
O ile harpie są po prostu przydatnym wsparciem dla siepaczy, tak już furie potrafią samodzielnie decydować o losach bitwy. Te skrzydlate stworzenia są tak szybkie, że z łatwością mogą zranić wroga i powrócić na miejsce, zanim ten zdąży zareagować. Umiejętność ta jest nie do przecenienia, zwłaszcza w krytycznych sytuacjach, gdy jeden cios może przeważyć szalę zwycięstwa. Niestety, "lotnictwo" barbarzyńców ma bardzo istotną wadę - niewielką ilość punktów życia. Z tej też przyczyny musimy nieustannie dbać o kondycję naszych podopiecznych, broniąc ich przed atakami wroga. |