Licz / arcylicz | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Licz/arcylicz
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Licz
| Sidła ciemności: zmniejsza odporność na magię ciemności zaatakowanego celu i wszystkich pobliskich jednostek wroga o 20%. Nieumarły: morale tego stworzenia jest zawsze neutralne. Istota posiada 20% odporności na obrażenia zadawane przez magię wody, ponadto jest całkowicie odporna na efekty zatrucia, choroby, oślepienia oraz te, które wpływają na umysł. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani nieumarłych, zamiast ich regenerować. Beznamiętność: potwór ten jest całkowicie niewrażliwy na wszystkie efekty wpływające na morale. | 420 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Arcylicz
| Sidła ciemności: zmniejsza odporność na magię ciemności zaatakowanego celu i wszystkich pobliskich jednostek wroga o 20%. Nieumarły: morale tego stworzenia jest zawsze neutralne. Istota posiada 20% odporności na obrażenia zadawane przez magię wody, ponadto jest całkowicie odporna na efekty zatrucia, choroby, oślepienia oraz te, które wpływają na umysł. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani nieumarłych, zamiast ich regenerować. Beznamiętność: potwór ten jest całkowicie niewrażliwy na wszystkie efekty wpływające na morale. Wysysanie życia: za każdym razem, gdy arcylicz zada obrażenia żywemu przeciwnikowi, wybrana nieumarła jednostka odzyskuje ilość punktów życia równą 20% zadanych przez arcylicza obrażeń. Nie można leczyć samego siebie. | 525 złota |
Licze są niepozorne, ale bardzo potężne - każdy wróg szybko nauczy się je szanować. Potężny atak magiczny, zaskakująco duża ilość punktów życia oraz nieograniczony zasięg strzału to zalety, które czynią te stworzenia prawdziwymi mocarzami na bitewnych polach. Jeżeli dodamy do tego umiejętność osłabiania odporności wroga na magię mroku, nie będziemy mieli wątpliwości, że jest to istota niezbędna w każdej armii nekromantów. O ile licze potrafią narobić sporo zamieszania podczas walki, tak już ich ulepszeni bracia bezapelacyjnie nią dyrygują. Zranieni przez arcylicze wrogowie muszą liczyć się nie tylko z ciężkimi ranami, ale i z tym, że ich krew znacznie wzmocni nieumarłych. Nikt nie jest w stanie uchować się przed taką nawałą. |