Siepacz / miażdżyciel | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Siepacz/miażdżyciel
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Siepacz
| Zew krwi: siła ataku tej jednostki wzrasta o 1 za każdym razem, gdy otrzyma ona obrażenia. Efekt kumuluje się do czterech razy i trwa do końca bitwy. Dziedzictwo demonów: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe 10% obrażeń tej jednostce, posiada ona 10% odporności na magię ognia. Czary lecznicze ze szkoły światła mogą leczyć tę istotę (jeśli należy ona do armii rzucającego czar) lub też zadawać jej obrażenia (jeśli stworzenie walczy przeciwko czarownikowi). Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 130 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Miażdżyciel
| Zew krwi: siła ataku tej jednostki wzrasta o 1 za każdym razem, gdy otrzyma ona obrażenia. Efekt kumuluje się do czterech razy i trwa do końca bitwy. Dziedzictwo demonów: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe 10% obrażeń tej jednostce, posiada ona 10% odporności na magię ognia. Czary lecznicze ze szkoły światła mogą leczyć tę istotę (jeśli należy ona do armii rzucającego czar) lub też zadawać jej obrażenia (jeśli stworzenie walczy przeciwko czarownikowi). Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Natarcie: kiedy miażdżyciel atakuje przeciwnika, po kontrataku może zadać drugi cios. | 185 złota |
Podstawowe jednostki barbarzyńców są znacznie potężniejsze, niż ich odpowiednicy u innych ras; siepacze i miażdżyciele są na to najlepszym dowodem. Bardzo duża ilość punktów życia, potężne uderzenie oraz nienajgorszy pancerz - to wszystko czyni z orków prawdziwą awangardę wojsk Twierdzy. Stojący na pierwszej linii frontu, dzicy wojownicy mogą mierzyć się nawet z dużo potężniejszymi przeciwnikami. Dodatkowo,ogromną zaletą miażdzycieli jest to, że potrafią oni zadawać przeciwnikowi nie jeden, a dwa ciosy pod rząd. Jeżeli zostaną odpowiednio wzmocnieni przy pomocy czarów i umiejętności bohatera, będą w stanie rzucić wyzwanie praktycznie każdemu. |