2 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
2 misja - mapy
M5 - mapa fabularna: powierzchnia
1 - początek misji
2 - zamek Nar Heresh (zadanie Zgubione wspomnienia)
3 - droga do matki Namtaru
4 - matka Namtaru (zadanie Zgubione wspomnienia)
M6 - mapa fabularna: podziemia
1 - lokacja startowa
2 - Irina (zadania Świat duchów i Siostrzane waśnie)
3 - zamek Iriny (zadania Świat duchów i Siostrzane waśnie)
4 - Kraal (zadania Ukryte obawy i Świat duchów)
5 - Sandor (zadania Ukryte obawy i Świat duchów)
6 - Ładysława (zadania Ukryte obawy i Świat duchów)
7 - świątynia zadumy (Śmiertelny spokój)
8 - Anton
9 - krematorium (Mroczne myśli)
10 - oddział demonów (Miłość uskrzydla)
11 - Kirył (Wewnętrzny demon i Świat duchów)
12 - siedziba lustrzanej Anastazji (Świat duchów)
X1 - dwustronny portal
M7 - mapa obiektów: powierzchnia
1 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
2 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
3 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
4 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)
5 - martwe pole (w następnej walce żywe istoty w armii przeciwnika otrzymują ujemny modyfikator -10% do punktów życia i wartości ataku. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
6 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might and Magic: Heroes VI)
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie