Czart / władca czartów | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Czart/władca czartów
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Czart
| Zemsta: kiedy czart kontratakuje, zadaje dodatkowych 49-56 punktów obrażeń wszystkim istotom, które wcześniej zadały mu jakiekolwiek ciosy. Ślepy szał: stworzenie to jest całkowicie odporne na wszystkie efekty wpływające na umysł lub mobilność. Ostrze nienawiści: zaatakowany cel będzie przez jedną turę atakować losowe jednostki (sojusznicze lub wrogie) znajdujące się w pobliżu. Efekt przestanie działać po jednej turze lub gdy zauroczona istota otrzyma obrażenia. Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 1690 złota 1 kryształ |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Władca czartów
| Zemsta: kiedy władca czartów kontratakuje, zadaje dodatkowych 55-64 punktów obrażeń wszystkim istotom, które wcześniej zadały mu jakiekolwiek ciosy. Ślepy szał: stworzenie to jest całkowicie odporne na wszystkie efekty wpływające na umysł lub mobilność. Ostrze nienawiści: zaatakowany cel będzie przez jedną turę atakować losowe jednostki (sojusznicze lub wrogie) znajdujące się w pobliżu. Efekt przestanie działać po jednej turze lub gdy zauroczona istota otrzyma obrażenia. Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Bezgraniczna nienawiść: zadaje 15 punktów obrażeń (na każdego władcę czartów w oddziale) wszystkim wrogim jednostkom. | 2195 złota 1 kryształ |
Czarty to najpotężniejsze istoty w armii Inferno - są one nie tylko bardzo silne, ale i zaskakująco szybkie. Jeden zadany przez nie cios potrafi druzgotać kości setek wrogów - ci, którzy przeżyją morderczą nawałę, wpadną w dziki amok, każący im atakować swoich współbraci. Ta diabelska sztuczka jest jedną z najskuteczniejszych broni demonów - nie muszą one walczyć z wrogiem: to on sam zada sobie decydujący cios. Władcy czartów to prawdziwe ucieleśnienie chaosu - żywią oni absolutną nienawiść do wszystkich istot nie będących demonami. Pastwienie się nad ofiarami jest dla nich prawdziwą rozkoszą - nie przeszkadza im przy tym odległość od celu, ani jego charakter. Zło zawsze odnajdzie drogę. |