Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Czart / władca czartów | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Czart/władca czartów

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Czart - Czart / władca czartów | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Czart
Zemsta: kiedy czart kontratakuje, zadaje dodatkowych 49-56 punktów obrażeń wszystkim istotom, które wcześniej zadały mu jakiekolwiek ciosy - Czart / władca czartów | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zemsta: kiedy czart kontratakuje, zadaje dodatkowych 49-56 punktów obrażeń wszystkim istotom, które wcześniej zadały mu jakiekolwiek ciosy.

Ślepy szał: stworzenie to jest całkowicie odporne na wszystkie efekty wpływające na umysł lub mobilność.

Ostrze nienawiści: zaatakowany cel będzie przez jedną turę atakować losowe jednostki (sojusznicze lub wrogie) znajdujące się w pobliżu. Efekt przestanie działać po jednej turze lub gdy zauroczona istota otrzyma obrażenia.

Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia.

Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

1690 złota

1 kryształ

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Władca czartów - Czart / władca czartów | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Władca czartów
Zemsta: kiedy władca czartów kontratakuje, zadaje dodatkowych 55-64 punktów obrażeń wszystkim istotom, które wcześniej zadały mu jakiekolwiek ciosy - Czart / władca czartów | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zemsta: kiedy władca czartów kontratakuje, zadaje dodatkowych 55-64 punktów obrażeń wszystkim istotom, które wcześniej zadały mu jakiekolwiek ciosy.

Ślepy szał: stworzenie to jest całkowicie odporne na wszystkie efekty wpływające na umysł lub mobilność.

Ostrze nienawiści: zaatakowany cel będzie przez jedną turę atakować losowe jednostki (sojusznicze lub wrogie) znajdujące się w pobliżu. Efekt przestanie działać po jednej turze lub gdy zauroczona istota otrzyma obrażenia.

Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia.

Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

Bezgraniczna nienawiść: zadaje 15 punktów obrażeń (na każdego władcę czartów w oddziale) wszystkim wrogim jednostkom.

2195 złota

1 kryształ

Czarty to najpotężniejsze istoty w armii Inferno - są one nie tylko bardzo silne, ale i zaskakująco szybkie - Czart / władca czartów | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Czarty to najpotężniejsze istoty w armii Inferno - są one nie tylko bardzo silne, ale i zaskakująco szybkie. Jeden zadany przez nie cios potrafi druzgotać kości setek wrogów - ci, którzy przeżyją morderczą nawałę, wpadną w dziki amok, każący im atakować swoich współbraci. Ta diabelska sztuczka jest jedną z najskuteczniejszych broni demonów - nie muszą one walczyć z wrogiem: to on sam zada sobie decydujący cios.

Władcy czartów to prawdziwe ucieleśnienie chaosu - żywią oni absolutną nienawiść do wszystkich istot nie będących demonami. Pastwienie się nad ofiarami jest dla nich prawdziwą rozkoszą - nie przeszkadza im przy tym odległość od celu, ani jego charakter. Zło zawsze odnajdzie drogę.