Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Duch / zjawa | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Duch/zjawa

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Duch - Duch / zjawa | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Duch
Zew świata cieni: leczy wybraną nieumarłą jednostkę - Duch / zjawa | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zew świata cieni: leczy wybraną nieumarłą jednostkę. Wszystkie żywe istoty, które ją otaczają, tracą nieco punktów życia, które wzmacniają efekt leczenia.

Duchowa postać: jednostka ta może przenikać przez przeszkody i jednostki. Fizyczne obrażenia, które otrzymuje, są redukowane o 35%.

Postać eteryczna: na początku walki jednostka otrzymuje tylko 50% obrażeń. Efekt utrzymuje się, aż istota nie wykona jakiejś akcji.

Nieumarły: morale tego stworzenia jest zawsze neutralne. Istota posiada 20% odporności na obrażenia zadawane przez magię wody, ponadto jest całkowicie odporna na efekty zatrucia, choroby, oślepienia oraz te, które wpływają na umysł.

Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani nieumarłych, zamiast ich regenerować.

Beznamiętność: potwór ten jest całkowicie niewrażliwy na wszystkie efekty wpływające na morale.

110 złota

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Zjawa - Duch / zjawa | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Zjawa
 

Zew świata cieni: leczy wybraną nieumarłą jednostkę. Wszystkie żywe istoty, które ją otaczają, tracą nieco punktów życia, które wzmacniają efekt leczenia.

Postać eteryczna: na początku walki jednostka otrzymuje tylko 50% obrażeń. Efekt utrzymuje się, aż istota nie wykona jakiejś akcji.

Nieumarły: morale tego stworzenia jest zawsze neutralne. Istota posiada 20% odporności na obrażenia zadawane przez magię wody, ponadto jest całkowicie odporna na efekty zatrucia, choroby, oślepienia oraz te, które wpływają na umysł.

Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani nieumarłych, zamiast ich regenerować.

Beznamiętność: potwór ten jest całkowicie niewrażliwy na wszystkie efekty wpływające na morale.

Pieczęć śmierci: zmniejsza efektywność leczenia zaatakowanej istoty i wszystkich otaczających ją jednostek o 50% na 3 tury. Działa tylko na żywe cele.

Niematerialność: jednostka ta może przenikać przez przeszkody i jednostki. Fizyczne obrażenia, które otrzymuje, są redukowane o 50%.

160 złota

Duchy to zdecydowanie najbardziej uniwersalna z jednostek Nekropolii - Duch / zjawa | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Duchy to zdecydowanie najbardziej uniwersalna z jednostek Nekropolii. Potrafią one nie tylko leczyć swych towarzyszy, ale i całkiem nieźle pokiereszować wroga. Stosunkowo silny atak oraz częściowa odporność na obrażenia to cechy, które czynią duchy obowiązkowym elementem każdej armii nieumarłych.

Chociaż zjawy i duchy bardzo dobrze sprawdzają się na linii frontu (zwłaszcza podczas oblężeń, gdy przenikają przez mury), to jednak rozsądniej jest używać ich w charakterze jednostek leczących. Silny czar zew świata cieni potrafi odmienić losy bitwy - szczególnie, jeżeli jest rzucany na jednostkę, która została otoczona przez wrogów.