Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Świątynia w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Krew lub łzy

Każdy z bohaterów w Might & Magic: Heroes VI może rozwijać się na jeden z dwóch sposobów - krwi lub łez. Wyłącznie od naszych wyborów podczas rozgrywki zależy, jaką reputację zdobędzie nasz heros - decyzja ta wpływa nie tylko na jego wygląd, ale również na specjalne umiejętności, które mają niemałe znaczenie dla kształtu rozgrywki. Zanim więc zdecydujemy się na którąś z dróg, powinniśmy rozważyć wszystkie za i przeciw.

Poniżej znajdują się tabele opisujące bohaterów, którzy już wybrali swoje przeznaczenie. Kolejne zdolności zdobywa się oczywiście z rozwojem reputacji herosów.

Bohater mocy

Nazwa

Reputacja

Zdolności

Samuraj

Neutralna - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Świątynia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Neutralna

Cisza przed burzą: jeżeli stworzenie ze Świątyni nie atakowało w danej turze, to otrzymuje niewielką premię do inicjatywy i siły ataku.

Szogun

Łzy - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Świątynia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Łzy

Cisza przed burzą: jeżeli stworzenie ze Świątyni nie atakowało w danej turze, to otrzymuje niewielką premię do inicjatywy i siły ataku.

Kwiat lotosu: wybrana jednostka jest odporna na efekty powstrzymujące kontratak, sama posiada nieograniczoną ilość kontrataków.

Oko cyklonu: wybrana jednostka unika kilku następnych ciosów.

Mistrz Wojny

Krew - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Świątynia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Krew

Cisza przed burzą: jeżeli stworzenie ze Świątyni nie atakowało w danej turze, to otrzymuje niewielką premię do inicjatywy i siły ataku.

Gotowość na cios: wszystkie jednostki w armii otrzymują premię do ataku za każdy niewykorzystany punkt ruchu.

Dwa ciosy: wybrana istota atakuje dwukrotnie przez kilka tur.

Bohater magii

Nazwa

Reputacja

Zdolności

Mnich

Neutralna - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Świątynia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Neutralna

Tajemny wzrok: jeżeli jednostka Świątyni nie atakuje w swojej turze, zyskuje premię do obrony przed magią i mocy magicznej.

Mistrz Przypływów

Łzy - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Świątynia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Łzy

Tajemny wzrok: jeżeli jednostka Świątyni nie atakuje w swojej turze, zyskuje premię do obrony przed magią i mocy magicznej.

Spokój: wybrany oddział wroga nie może podjąć żadnej akcji przez kilka tur. Jeżeli zostanie zaatakowany, czar pryska.

Tsunami: wszyscy wrogowie zostają poddani efektowi przemoczenia, ponadto wrogie jednostki o wielkości jednego pola zostają odepchnięci o 2 pola i unieruchomieni.

Przywoływacz Powodzi

Krew - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Świątynia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Krew

Tajemny wzrok: jeżeli jednostka Świątyni nie atakuje w swojej turze, zyskuje premię do obrony przed magią i mocy magicznej.

Gejzer: przemacza wybraną jednostkę wroga (działa tylko na żywe stworzenia) i zadaje jej obrażenia.

Monsun: tworzy na wybranym obszarze chmurę, która przemacza jednostki wroga i zadaje im obrażenia.