Sukkub / lilim | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Sukkub/lilim
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Sukkub
| Słodki ból: przeciwnicy walczący wręcz zadają tej istocie tylko 90% wyjściowych obrażeń, samemu otrzymując pozostałych 10%. Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 105 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Lilim | Słodkie katusze: przeciwnicy walczący wręcz zadają tej istocie tylko 80% wyjściowych obrażeń, samemu otrzymując pozostałych 20%. Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Zniewolenie: wybrana istota wroga nie może podjąć żadnych działań przez 2 tury. Czar pryśnie, jeżeli cel otrzyma obrażenia. | 150 złota |
Sukkuby są równie piękne, co niebezpieczne - z łatwością uwodzą najpotężniejszych nawet przeciwników, by w odpowiednim momencie zadać im morderczy cios. Pociski wypuszczane przez te kusicielki nie są niestety strzałami Amora - trafiony nimi wróg odczuje jedynie przeszywający ból. Kiedy zdecyduje się na zemstę i zapragnie krwi sukkuba, srodze się zawiedzie - piękne kobiety potrafią odgryźć się z nawiązką. Jeszcze bardziej problematyczne są lilimy - potrafią one do tego stopnia oczarować swych przeciwników, że zupełnie tracą oni głowę, w ten sposób stając się łatwym celem dla piekielnych kreatur. |