Przystań w Might & Magic Heroes VI - Wprowadzenie poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Przystań to frakcja dobrze znana wszystkim fanom cyklu Heroes - ludzkie imperium było obecne w serii od samego jej początku, chociaż przechodziło w swych dziejach wiele przeobrażeń. O ile więc początkowo stanowiło po prostu odzwierciedlenie średniowiecznego świata, tak później zaczęło coraz bardziej przypominać państwo rodem z książek fantasy. Pojawiły się gryfy, opiekuńcze duchy czy wreszcie anioły - ludzkość nie była już zdana sama na siebie w walce z siłami ciemności.
W Heroes VI Przystań jest jeszcze bardziej fantastyczna - obok zawodowych, karnych żołnierzy, czyli gwardzistów i kuszników, znalazły się tu również istoty zrodzone ze światłości Elratha - smoczego boga światła. Tylko dzięki Jego łasce ludzkość może mierzyć się ze straszliwymi, potężnymi przeciwnikami.
Królestwo ludzi nieuchronnie chyli się ku upadkowi - moce Światłości jeszcze nigdy nie były potrzebne Imperium tak bardzo, jak właśnie teraz. Każdy dowódca musi poznać wiele zasad i zależności, którymi będzie się kierował podczas swoich batalii. W niniejszym poradniku zostało opisane wszystko to, co jest niezbędne do właściwego kierowania Przystanią.
Zawartość niniejszego poradnika
Kompletna solucja do kampanii Przystani wraz ze wszystkimi jej wariantami i wyborami fabularnymi.
Szczegółowe opisy jednostek i ich zastosowania na polu bitwy.
Lista budowli dostępnych w miastach.
Plan rozbudowy metropolii.
Porady dotyczące rozwoju bohaterów.
Opis czarów i umiejętności.
Dla ułatwienia nawigacji po poradniku, zastosowano oznaczenia kolorystyczne:
Niebieski - umiejętności i czary
Brązowy - jednostki
Zielony - budynki
Pomarańczowy - przedmioty
Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób: (Mx, y), gdzie x oznacza numer mapy, a y pozycję na tejże mapie. Przykładowo oznaczenie (M3, 2) wskazuje, że na mapie 3 należy udać się w miejsce opatrzone liczbą 2.
Maciej "Czarny" Kozłowski (www.gry-online.pl)