Szkielet / kościany oszczepnik | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Szkielet/kościany oszczepnik
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Szkielet
| Kościana postać: ataki dystansowe zadają tej jednostce tylko połowę obrażeń. Nieumarły: morale tego stworzenia jest zawsze neutralne. Istota posiada 20% odporności na obrażenia zadawane przez magię wody, ponadto jest całkowicie odporna na efekty zatrucia, choroby, oślepienia oraz te, które wpływają na umysł. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani nieumarłych, zamiast ich regenerować. Beznamiętność: potwór ten jest całkowicie niewrażliwy na wszystkie efekty wpływające na morale. | 85 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Kościany oszczepnik
| Kościana postać: ataki dystansowe zadają tej jednostce tylko połowę obrażeń. Nieumarły: morale tego stworzenia jest zawsze neutralne. Istota posiada 20% odporności na obrażenia zadawane przez magię wody, ponadto jest całkowicie odporna na efekty zatrucia, choroby, oślepienia oraz te, które wpływają na umysł. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani nieumarłych, zamiast ich regenerować. Beznamiętność: potwór ten jest całkowicie niewrażliwy na wszystkie efekty wpływające na morale. Spowalniające oszczepy: ciosy zadane przez tę jednostkę zmniejszają mobilność trafionego wroga i otaczających go istot o 1 na 8 tur. | 125 złota |
Szkielety to podstawowe jednostki nekromantów - nie są co prawda zbyt silne, ale nadrabiają to swą liczebnością. Dużą ich zaletą jest możliwość miotania pocisków we wroga - ten, odpowiednio przyszpilony, będzie niezbyt skory do walki (zwłaszcza jeśli zainwestowaliśmy w oszczepników, którzy dodatkowo spowalniają przeciwnika). Jako, że szkielety składają się wyłącznie z kości, wrogim strzelcom naprawdę trudno je trafić - z tej też przyczyny, wprost doskonale nadają się do walki z przeciwnikiem walczącym na dystansie. |