Budynki | Twierdza w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Mury
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
Podstawowe umocnienia
| 1 | Miasto poziomu 1 | 2000 złota 5 drewna 5 kamienia | Otacza miasto murami obronnymi, zwiększa przyrost jednostek. |
Ulepszone umocnienia
| 2 | Miasto poziomu 2 Podstawowe umocnienia | 5000 złota 10 drewna 10 kamienia | Wzmacnia mury obronne, dodaje fosę i centralną wieżę, zwiększa przyrost jednostek. |
Fortyfikacje
| 3 | Miasto poziomu 3 Ulepszone umocnienia | 10000 20 drewna 20 kamienia | Dodaje dwie boczne wieżyczki na murach, zwiększa przyrost jednostek. |
Ratusz
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
Wioska
| 0 | Brak - znajduje się w każdym mieście. | Brak. | Generuje 500 sztuk złota dziennie. |
Rada miasta
| 1 | Miasto poziomu 1. | 2000 złota 2 drewna 2 kamienia | Generuje 1000 sztuk złota dziennie. |
Ratusz
| 2 | Miasto poziomu 2 Rada miasta | 5000 5 drewna 5 kamienia | Generuje 2000 sztuk złota dziennie. |
Kapitol
| 3 | Miasto poziomu 3 Ratusz | 10000 złota 10 drewna 10 kamienia | Generuje 4000 sztuk złota dziennie. |
Jednostki
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
Namiot wojskowy
| 1 | Miasto 1 poziomu | 1000 4 drewna | Pozwala rekrutować siepaczy. |
Pawilon wojskowy
| 1 | Miasto 1 poziomu Namiot wojskowy | 1500 złota 3 drewna 5 kamienie 3 kryształy | Pozwala rekrutować miażdżycieli. |
Siedliska goblinów
| 1 | Miasto 1 poziomu | 2000 złota 4 drewna 6 kamienia | Pozwala rekrutować gobliny. |
Chaty goblinów
| 1 | Miasto 1 poziomu Siedliska goblinów | 1750 złota 2 drewna 2 kamienie 2 kryształy | Pozwala rekrutować gobliny łowców. |
Gniazda harpii
| 1 | Miasto 1 poziomu | 2500 złota 3 drewna 6 kamienia | Pozwala rekrutować harpie. |
Kolonie harpii
| 1 | Miasto 1 poziomu Gniazda harpii | 2500 złota 4 drewna 3 kryształy | Pozwala rekrutować furie. |
Dom sennych majaków
| 1 | Miasto 1 poziomu | 3000 złota 12 drewna 5 kryształów | Pozwala rekrutować majarzy. |
Dom nocnych koszmarów
| 1 | Miasto 1 poziomu Dom sennych majaków | 3500 złota 7 drewna 5 kamienia 8 kryształów | Pozwala rekrutować zmorników. |
Obozowisko centaurów
| 2 | Miasto 2 poziomu | 6000 złota 8 drewna 8 kryształów | Pozwala rekrutować centaury. |
Posterunek centaurów
| 2 | Miasto 2 poziomu Obozowisko centaurów | 4000 złota 10 drewna 7 kryształów | Pozwala rekrutować centaurów łupieżców. |
Chata zwierzoludzi
| 2 | Miasto 2 poziomu | 4500 złota 7 drewna 10 kamienia 5 kryształów | Pozwala rekrutować jaguarzy. |
Sale wściekłości
| 2 | Miasto 2 poziomu Chata zwierzoludzi | 3500 złota 5 drewna 5 kamienia 7 kryształów | Pozwala rekrutować panterników. |
Kopiec cyklopów
| 3 | Miasto 3 poziomu | 17500 złota 30 drewna 15 kamienia 15 kryształów | Pozwala rekrutować cyklopy. |
Wzgórze cyklopów
| 3 | Miasto 3 poziomu Kopiec cyklopów | 12500 złota 10 drewna 25 kamienia 25 kryształów | Pozwala rekrutować krwawookie cyklopy. |
Specjalne
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
Totem rozłupanych czerepów
| 2 | Miasto poziomu 2. | 2500 złota 5 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Wszystkie stworzenia z Twierdzy walczące na tym terenie rozpoczynają bitwę z pierwszego poziomu szału krwi. Jeżeli miasto jest oblegane, efekt jest o połowę silniejszy. Wyklucza siedzibę najeźdźców. |
Siedziba najeźdźców
| 2 | Miasto poziomu 2. | 2500 złota 5 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Po każdej zwycięskiej bitwie heros otrzymuje 250 sztuk złota. Wyklucza totem rozłupanych czerepów. |
Niszczyciel murów
| 3 | Miasto poziomu 3. | 5000 złota 5 drewna 5 kamienia 10 kryształów | Wszystkie jednostki w armii bohatera zadają o 1 punkt więcej obrażeń wrogim murom. Wyklucza wartownie wojenników. |
Wartownia wojenników
| 3 | Miasto poziomu 3. | 5000 złota 5 drewna 5 kamienia 10 kryształów | Po każdej walce bohater otrzymuje dodatkowe punkty ruchu:+3 za jeden taki budynek, +2 za kolejny, +1 za trzeci. Wyklucza niszczyciela murów. |
Inne
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
Targowisko
| 1 | Miasto 1 poziomu. | 3000 złota 2 drewna 2 kamienia 5 kryształów | Dzięki temu budynkowi można kupować i sprzedawać surowce. Im więcej targowisk posiadamy, tym lepsze ceny w nich uzyskamy. Ponadto generuje 500 sztuk złota na turę. |
Ulepszone targowisko
| 2 | Miasto poziomu 2 Targowisko | 3000 złota 5 kamienia 5 drewna 5 kryształów | Poza surowcami, na targowisku będzie można kupować i sprzedawać również artefakty. Każdego tygodnia zdarzają się również promocje. |
Aula bohaterów
| 1 | Miasto poziomu 1 | 2000 złota | Można tu rekrutować bohaterów. |
Miejski portal
| 2 | Miasto poziomu 2 | 2500 złota 5 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Pozwala bohaterowi przenieść się z tego miasta do dowolnego innego (o ile należy ono do tego samego gracza). |
Ulepszony miejski portal
| 3 | Miasto poziomu 3 Miejski portal | 5000 złota 5 kamienia 10 kryształów | Bohaterowie mogą teleportować się do tego miasta z mapy przygody (zyskują odpowiedni czar w księdze czarów). |
Rankor ojca nieba
| 4 | Miasto 4 poziomu Łza Ashy | 15000 złota 20 drewna 20 kamienia 20 kryształów | Generuje 5000 sztuk złota dziennie oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%. Wszystkie stworzenia z Twierdzy rozpoczynają bitwę z umiejętnością rasową szał krwi na drugim poziomie. |