Podstawy | Taktyka pola bitwy | Świątynia w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Podstawy
Bitwy prowadzone przez dowódców Świątyni przypominają nieco partię szachów - generałowie starają się przewidywać ruchy przeciwnika i odpowiednio im przeciwdziałać. Nie ma tu miejsca na straceńcze szarże czy nieprzemyślane ataki - wszystko powinno być odpowiednio zaplanowane. Tylko dzięki dobremu przemyśleniu akcji wojska Świątyni są w stanie mierzyć się z potężniejszym wrogiem.
Oddziały dostępne dla tej frakcji w dużej mierze składają się z formacji wspierających - obok typowych wojowników, takich jak Kenshi czy Wanizame, znalazły się tutaj również jednostki pomocnicze, jak koralowe kapłanki, źródlane nimfy czy śnieżne efemerydy. Co ciekawe, właśnie te subtelne, żeńskie oddziały stanowią prawdziwą siłę armii - sprawiają bowiem, że szeregowi żołnierze mogą mierzyć się z najsilniejszymi stworzeniami wroga.
Kropla drąży kamień...
Taki stan rzeczy wymusza na graczu specyficzny sposób walki - dość pasywny, skupiający się na wzmacnianiu kilku oddziałów przez całą resztę armii. W ten sposób uzyskuje się prawdziwie śmiercionośną machinę wojenną, zdolną kruszyć najtwardsze mury. Nawet nieliczna armia Świątyni, jeżeli zostanie dobrze poprowadzona, jest w stanie zmieść z powierzchni ziemi znacznie większą formację wroga - i to często bez strat własnych.
Osiągnięcie takiego efektu wymaga od gracza poświęcenia rozgrywce ogromnej ilości czasu i skupienia. Na szczęście, w następnych rozdziałach znajdziecie gotowy przepis na niepokonaną armię.