2 misja - mapy | Kampania Inferno w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
2 misja - mapy
M4 - mapa fabularna
1 - lokacja startowa
2 - siedlisko stworzeń
3 - miasto ludzi (Pajęcze serce)
4 - miasto ludzi (Pajęcze serce, Blizna Nelshama)
5 - twierdza nekromantów (Pajęcze serce, Blizna Nelshama, Tajemna kryjówka)
6 - przejście na zachód (Tajemna kryjówka, Pajęcze serce)
7 - fort wroga (Tajemna kryjówka, Pajęcze serce)
8 - miasta nekromantów (Tajemna kryjówka, Pajęcze serce)
9 - stolica nekromantów (Tajemna kryjówka, Pajęcze serce)
10 - miasto nekromantów (Więcej problemów)
11 - bliźniacze forty (Tytuł jeńca wojennego)
X - zejście do jaskini (Inne: Podziemia)
X2 - zejście do lochu matki Namtaru (Pajęcze serce, Tajemna kryjówka)
M5 - mapa obiektów aktywnych
Uwaga! Jako, że mapa do tego scenariusza jest naprawdę ogromna, postanowiliśmy podzielić ją na dwie części - na jednej zaznaczono wszystkie obiekty aktywne (możliwe do przejęcia, jak miasta, forty czy kopalnie), na drugiej zaś pasywne (czyli dające różne premie bohaterowi). Dzięki temu poradnik powinien zyskać na czytelności.
1 - miasto
2 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)
3 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)
4 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)
5 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)
6 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)
7 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)
X - zejście do podziemi
X1 - dwustronny portal do przejścia X2
X2 - dwustronny portal do przejścia X1
X3 - jednostronny portal do wyjścia X4
X4 - wyjście z portalu X3
X5 - jednostronny portal do wyjścia X6
X6 - wyjście z portalu X5
M6 - mapa obiektów pasywnych
Uwaga! Jako, że mapa do tego scenariusza jest naprawdę ogromna, postanowiliśmy podzielić ją na dwie części - na jednej zaznaczono wszystkie obiekty aktywne (możliwe do przejęcia, jak miasta, forty czy kopalnie), na drugiej zaś pasywne (czyli dające różne premie bohaterowi). Dzięki temu poradnik powinien zyskać na czytelności.
1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
2 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
3 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
4 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
5 - kapliczka aniołów (zwiększa moc magiczną i przywództwo bohatera o 5 do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
6 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
7 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)
8 - monument objawienia (odsłania pewien obszar mapy)
9 - ruiny (są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)
10 - handlarz artefaktami (można tu kupować i sprzedawać przedmioty)
11 - kowal (daje bohaterowi +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
12 - obóz barbarzyńców (oddział barbarzyńców strzeże skarbów - po pokonaniu straży będziemy mogli cieszyć się bogactwami)
13 - ster czasu (punkty ruchu bohatera zmniejszają się o 20% wolniej, w następnej walce przeciwnik herosa, który odwiedził ten budynek, otrzymuje ujemny modyfikator -10 do inicjatywy. Z obiektu można korzystać raz w tygodniu)
14 - posąg gryfa (wszystkie latające istoty w armii bohatera otrzymują premię +20% do punktów życia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)
15 - piramida (znajduje się tu oddział nieumarłych pilnujący skarbów lub strzegący więźniów)
16 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
17 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
18 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
19 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)
20 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
21 - studnia dusz (zwiększa moc magiczną bohatera o 10 do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
22 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
23 - kapliczka żywiołu wody (jeżeli przyjazne istoty otrzymają obrażenia w następnej walce, natychmiast otrzymują efekt lodowej zbroi)
24 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
25 - kapliczka demonów (daje premię +5 do siły ataku oraz szczęścia na tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
26 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might and Magic: Heroes VI)
X - zejście do podziemi
X1 - dwustronny portal do przejścia X2
X2 - dwustronny portal do przejścia X1
X3 - jednostronny portal do wyjścia X4
X4 - wyjście z portalu X3
X5 - jednostronny portal do wyjścia X6
X6 - wyjście z portalu X5