1 misja - mapy | Kampania Przystani w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
1 misja - mapy
M1 - mapa fabularna: powierzchnia
1 - lokacja startowa
2 - most na wschód (Polowanie na grubego zwierza)
3 - fort orków (Polowanie na grubego zwierza)
4 - miasto barbarzyńców (Polowanie na grubego zwierza)
5 - drugie miasto barbarzyńców (Polowanie na grubego zwierza)
6 - orcze forty (Polowanie na grubego zwierza)
7 - brama (Spory religijne)
8 - fort zbuntowanego barona (Spory religijne)
9 - główna siedziba buntowników (Spory religijne)
10 - pozostałe siedziby rebeliantów (Spory religijne)
11 - gryfy (Złodzieje jaj)
X - zejście do podziemi
X2 - zejście do jaskini goblinów (Złodzieje jaj)
X3 - wyjście na wyspę gryfów (Złodzieje jaj)
M2 - mapa fabularna: podziemia
1 - gobliny (Złodzieje jaj)
X - wyjście na powierzchnię
X2 - zejście do jaskini goblinów (Złodzieje jaj)
X3 - wyjście na wyspę gryfów (Złodzieje jaj)
M3 - mapa obiektów aktywnych: powierzchnia
Uwaga! Jako, że mapa do tego scenariusza jest naprawdę ogromna, postanowiliśmy podzielić ją na dwie części - na jednej zaznaczono wszystkie obiekty aktywne (możliwe do przejęcia, jak miasta, forty czy kopalnie), na drugiej zaś pasywne (czyli dające różne premie bohaterowi). Dzięki temu poradnik powinien zyskać na czytelności.
1 - miasto
2 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)
3 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)
4 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)
5 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)
6 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)
7 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)
8 - wartownia wojenników (po każdej walce bohater otrzymuje dodatkowe punkty ruchu:+3 za jeden taki budynek, +2 za kolejny, +1 za trzeci)
9 - - siedziba najeźdźców (daje posiadaczowi pewną ilość złota za każdą wygraną przez niego walkę. Wartość premii jest zależna od ilości tego typu obiektów we władaniu gracza)
X - zejście do podziemi
M4 - mapa obiektów pasywnych: powierzchnia
Uwaga! Jako, że mapa do tego scenariusza jest naprawdę ogromna, postanowiliśmy podzielić ją na dwie części - na jednej zaznaczono wszystkie obiekty aktywne (możliwe do przejęcia, jak miasta, forty czy kopalnie), na drugiej zaś pasywne (czyli dające różne premie bohaterowi). Dzięki temu poradnik powinien zyskać na czytelności.
1 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
2 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
3 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
4 - ruiny (są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)
5 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
6 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might & Magic: Heroes VI)
7 - chór wiernych (zwiększa przywództwo i moc magiczną bohatera o 5 podczas następnej walki. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
8 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
9 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
10 - monument objawienia (odsłania pewien obszar mapy)
11 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
12 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
13 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)
14 - martwe pole (w następnej walce żywe istoty w armii przeciwnika otrzymują ujemny modyfikator -10% do punktów życia i wartości ataku. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
15 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
16 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
17 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
18 - kapliczka rycerstwa (zwiększa zasięg ruchu jednostek podczas bitwy o 1 oraz ich morale o 5. Efekt utrzymuje się przez tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na siedem tur)
X - zejście do podziemi
M5 - mapa obiektów: podziemia
1 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
2 - posąg centaura (daje bohaterowi premię +5 do punktów ruchu oraz zwiększa obrażenia dystansowe jego armii o 10% na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
3 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
4 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)
5 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
6 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
7 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
8 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)
9 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
10 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
X - wyjście z podziemi