Gryf / Gryf cesarski w Might & Magic Heroes VI | Jednostki poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Gryf/Gryf cesarski
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Gryf
| Pikowanie: gryf odlatuje z pola bitwy, by pod koniec tury runąć z powietrza na wybrane pole i zadać tam normalne obrażenia. Zawsze kontratakuje: ta jednostka posiada nieograniczoną ilość kontrataków. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 490 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Gryf cesarski
| Pikowanie bojowe: gryf cesarski odlatuje z pola bitwy, by pod koniec tury runąć z powietrza na wybrany rząd pól i zadać normalne obrażenia wszystkim celom na linii swego ataku. Zawsze kontratakuje: ta jednostka posiada nieograniczoną ilość kontrataków. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 630 złota |
Gryfy nie są może zbyt silną jednostką Przystani, lecz absolutnie niezbędną - a to z racji tego, że potrafią przelatywać nad przeszkodami na polu bitwy. Szczególne znaczenie ma to podczas oblężeń, gdy dostanie się za wraże mury bywa decydującym elementem starcia. Poza tym gryfy wprost idealnie nadają się do nękania strzelców i kapłanek wroga - dzięki znacznej mobilności potrafią szybko przenosić się na duże odległości i zadawać druzgoczące ciosy. Niestety, umiejętności gryfów nie są zbyt potężne - na ogół nie warto z nich korzystać. Lepiej używać tych wspaniałych istot zgodnie z ich przeznaczeniem - a więc przelatywać nad wrogiem i nękać jego oddziały wsparcia. Tak rozegrana potyczka z pewnością przyniesie nam sukces. |