Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

3 misja - Prześwietlny świt | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

3 misja - Prześwietlny świt

Po tym, jak ciotka Sveltana została porwana, musimy ją uratować - nie będzie to rzecz prosta do wykonania. - 3 misja - Prześwietlny świt | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Po tym, jak ciotka Sveltana została porwana, musimy ją uratować - nie będzie to rzecz prosta do wykonania.

Zadanie główne: Polityka świata zmarłych

Cele: pokonać Mirandę i uwolnić Sveltanę

Nagroda: 40000 XP, szaty bakałarza (+4 do mocy magicznej, +20 do many, +2 do regeneracji many)

Przed nami długa przeprawa - zanim dotrzemy do twierdzy wroga, przyjdzie nam stoczyć naprawdę wiele walk, będziemy też kąsani przez kilku przeciwników równocześnie. Mając to na uwadze, powinniśmy dążyć do jak najszybszej ekspansji naszego królestwa. Po tym, jak w pierwszej strefie kontroli zdobędziemy już wszystkie kopalnie, powinniśmy wyruszyć na południe i zdobyć tamtejszy fort (M10,2; przy nim otrzymamy zadanie Ukochany). Gdy ten etap będziemy już mieli za sobą, przyjdzie nam spotkać się z Ludmiłą (M10,3) na południowym zachodzie. Z wampirzycą łączy się zadanie Mściwy watażka, które naprawdę warto wykonać - będziemy mieli jeden problem z głowy.

Początek jest ubogi. - 3 misja - Prześwietlny świt | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Początek jest ubogi.
Ale szybko poszerzymy nasze terytorium. - 3 misja - Prześwietlny świt | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Ale szybko poszerzymy nasze terytorium.

Niestety, scenariusz to całe kłębowisko kłopotów - kiedy tylko pokonamy watażkę i jego orków, musimy spodziewać się inwazji Inferna z podziemia (dotrą do nas prędzej, czy później). Powinniśmy więc udać się do jaskiń (M10,X) i tam rozprawić się z demonami (zadanie Ukochany).

Nieumarli mają problem z barbarzyńcami - 3 misja - Prześwietlny świt | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nieumarli mają problem z barbarzyńcami...

a ludzie z demonami - 3 misja - Prześwietlny świt | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

...a ludzie z demonami.

Oczywiście Miranda ani przez chwilę nie będzie nam odpuszczać - musimy spodziewać się nieustannych morskich desantów. Jako, że są one dość niebezpieczne, powinniśmy czym prędzej ruszyć z misją odwetową. W stoczni (M10,5) kupimy statek, dzięki któremu dotrzemy do wybrzeży wroga. Tutaj czeka nas nielicha zagwozdka: możemy wylądować albo w centralnej części (M10,6) wyspy (co będzie wiodło nas na ziemie nekromantów) lub też na samym jej południu (M10,7; gdzie żyją orkowie). Obie decyzje mają swoje plusy i minusy: jeżeli od razu ruszymy na truposzy, będziemy mogli być pewni, że barbarzyńcy wbiją nam nóż w plecy. Jeśli natomiast bardziej martwimy się dzikusami, trudno będzie nam zatrzymać desanty umarlaków.

Na południu znajdziemy dzikusów - 3 misja - Prześwietlny świt | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Na południu znajdziemy dzikusów...

a na samej północy - Mirandę - 3 misja - Prześwietlny świt | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

...a na samej północy - Mirandę.

Niezależnie od tego, co postanowimy, naszym głównym celem i tak jest twierdza Mirandy (M10,9). Zanim na nią ruszymy, warto zniszczyć drugie z wrogich miast (będziemy mieli źródło zaopatrzenia; M10,10) i odpowiednio uzupełniwszy straty, zetrzeć się z naszą oponentką. Będzie ona dysponować takimi samymi oddziałami, jak my - z tą różnicą, że na tym etapie gry powinniśmy dysponować już potężną przewagą liczebną (w końcu posiadamy znacznie więcej miast). Najłatwiejszą taktyką zapewne będzie wystrzelanie oddziałów wroga ponad jego murami - taki scenariusz sprawdza się naprawdę doskonale. Po tym, gdy wraża heroina legnie u naszych stóp, scenariusz ulegnie zakończeniu, a my przejdziemy do ostatniej z misji.

Zadanie poboczne: Ukochany

Cele: pokonać demony

Nagroda: 50000 XP, 10000 złota, kompendium bakałarza (+3 do mocy magicznej, +3 do przeznaczenia)

Misję tę otrzymamy od anioła Uriela, którego spotkamy zaraz po opuszczeniu naszej pierwszej strefy kontroli. Skrzydlaty mężczyzna poprosi nas o likwidację piekielnych zastępów, które znajdują się w podziemiach krainy. Jako, że jeżeli tego nie uczynimy, demony z pewnością będą nas nękać, warto podjąć się tego zadania.

Po drodze powinniśmy zająć co najmniej jeden fort wroga. - 3 misja - Prześwietlny świt | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Po drodze powinniśmy zająć co najmniej jeden fort wroga.
Potem możemy przystąpić do oblężenia. - 3 misja - Prześwietlny świt | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Potem możemy przystąpić do oblężenia.

Wejście do jaskini znajdziemy nieco na południu, przy forcie (M10,X). Po zejściu w ciemność, powinniśmy kierować się na południe - ostatecznie dotrzemy do skrzyżowania (M11,1). Aby ostatecznie pokonać demony, musimy ruszyć na zachód - tam znajduje się ich główna siedziba (na północy natomiast otrzymamy zadanie Skrzydlate lwy sarkomandu).

A oto i nasz oponent. - 3 misja - Prześwietlny świt | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
A oto i nasz oponent.

Naszym celem jest nie tylko zdobycie twierdzy wroga (M11,4), ale i pokonanie wszystkich jego herosów. Musimy więc mieć baczenie na to, aby zlikwidować wszystkich - dopiero wówczas będziemy mogli cieszyć się nagrodą. Podczas obu bitew powinniśmy skupić się przede wszystkim na oddziałach strzelających przeciwnika, równocześnie lecząc nasze własne - to najprostsza droga do zwycięstwa.

Zadanie poboczne: Mściwy watażka

Cele: pokonać wodza orków

Nagroda: 30000 XP, 15 wampirów, płaszcz bakałarza (+2 do mocy magicznej)

Zadanie aktywuje się, kiedy po raz pierwszy wjedziemy na terytorium Ludmiły (M10,3). Władczyni wampirów poinformuje nas o sytuacji i poprosi o likwidację orków. Ci znajdują się na południowym wschodzie (M10,4) - możemy do nich dotrzeć albo zmierzając na południe (będziemy musieli stoczyć wówczas pojedynek z potężnymi istotami pilnującymi granicy) albo idąc na wschód (gdzie znajduje się fort). Niezależnie od tego, którą opcję wybierzemy, naszym celem jest Żarłocz i jego twierdza. Barbarzyńcy zgromadzili całkiem pokaźne siły, a ich pokonanie z pewnością nastręczy nam wielu trudności (szczególnie musimy uważać na nasze forty i miasta). Dlatego też podczas walki musimy ustawicznie leczyć nasze oddziały, równocześnie stawiając na defensywę - jeżeli wróg dotrze do duchów i szkieletów, losy starcia będą niemal przesądzone. Ghule będą bardzo dobrą osłoną dla reszty oddziałów - powinniśmy jak najszybciej wysłać je na środek pola bitwy i tam cały czas uzdrawiać.

Żarłocz wygląda na wychudzonego. - 3 misja - Prześwietlny świt | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Żarłocz wygląda na wychudzonego.
A i szkapa jakaś taka chuderlawa. - 3 misja - Prześwietlny świt | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
A i szkapa jakaś taka chuderlawa.

Po tym, jak pokonamy dzikusów, przyjdzie nam wybrać przeznaczenie watażki - możemy pozwolić jego duszy ulecieć, albo też zamienić go w ghula. Nasza decyzja nie niesie za sobą żadnych fabularnych konsekwencji, a co najwyżej wzrost ilości punktów krwi lub łez.

Zróbmy więc dobry uczynek i skróćmy ich męki. - 3 misja - Prześwietlny świt | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Zróbmy więc dobry uczynek i skróćmy ich męki.

Teraz musimy poinformować o naszym zwycięstwie Ludmiłę (M10,3) - zdecyduje się ona przyłączyć do nas jako osobny bohater. Dodatkową nagrodą będzie dla nas to, że będziemy mogli rekrutować w naszych miastach wampiry.

Zadanie poboczne: Skrzydlate lwy sarkomandu

Cele: zdobyć kostur Sandro

Nagroda: 30000 XP, 12 lamasu

Misję otrzymamy od arcylicza w podziemiach (M11,2) - od wielu lat prowadził on badania nad lamasu i ostatecznie udało mu się je odtworzyć. Niestety, jak to często w takich sytuacjach bywa, przybyły demony i zagrodziły mu wejście do laboratorium. Powinniśmy więc uporać się z potworami i dotrzeć do kosturu Sandra (M11,3)- artefaktu, którego arcylicz potrzebuje do swych dalszych badań.

Questodawca - 3 misja - Prześwietlny świt | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Questodawca...

questocel - 3 misja - Prześwietlny świt | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

...questocel.

Przedmiot znajdziemy na północy - jest dobrze strzeżony przez zagony bitnych demonów. Kiedy już wszystkie pokonamy, a nasz zleceniodawca odzyska cenną błyskotkę, otrzymamy od niego nie tylko doświadczenie, ale i kilka lamasu (które będziemy teraz mogli rekrutować w naszych miastach).