2 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
2 misja - mapy
M5 - mapa fabularna: powierzchnia
1 - lokacja startowa
2 - fort (echa zawartego paktu)
3 - brama (echa zawartego paktu)
4 - miasto Haijima (deklaracja niepodległości, echa zawartego paktu)
5 - Changbo (ronin)
6 - siedziba lorda Hiroshi (honor i konieczność)
7 - miasto Sunjo (bliźniacze miasta)
8 - miasto Setsujo (bliźniacze miasta)
9 - Kirin (Kirin)
10 - źródlane nimfy (Kirin, źródlane nimfy)
11 - świątynia (Kirin, źródlane nimfy)
12 - śnieżne efemerydy (Kirin, śnieżne efemerydy)
13 - ciało perłowej kapłanki (Kirin, śnieżne efemerydy))
14 - fort Przystani (wilcy! Won stąd!)
X - zejście do podziemi (patrz mapa M8)
X1 - dwustronny wir wodny (ronin)
X2 - portal dwustronny na wyspę źródlanych nimf
X3 - portal dwustronny na wyspę śnieżnych efemeryd
X4 - dwustronny portal do perłowiej kapłanki
X5 - jednostronny portal do wyjścia X6
X6 - wyjście z portalu X5
X7 - jednostronny portal do wyjścia X8
X8 - wyjście z portalu X7
M6 - mapa obiektów aktywnych: powierzchnia
Uwaga! Jako, że mapa do tego scenariusza jest naprawdę ogromna, postanowiliśmy podzielić ją na dwie części - na jednej zaznaczono wszystkie obiekty aktywne (możliwe do przejęcia, jak miasta, forty czy kopalnie), na drugiej zaś pasywne (czyli dające różne premie bohaterowi). Dzięki temu poradnik powinien zyskać na czytelności.
1 - miasto
2 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)
3 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)
4 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)
5 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)
6 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie