1 misja - mapy | Kampania Nekropolii w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
1 misja - mapy
M1 - mapa fabularna: powierzchnia
1 - twierdza wroga (Przesłuchanie inkwizycji)
2 - mogiła (Duchy wojny)
3 - cyklopy
4 - zamek (Przesłuchanie inkwizycji, Przypadkowa ofiara)
5 - bramy na południe
6 - forty wroga (Przesłuchanie inkwizycji)
7 - grupa szkieletów (Spis Kilburna)
8 - miasto (Przesłuchanie inkwizycji)
9 - główna siedziba wroga (Przesłuchanie inkwizycji)
X - zejście do podziemi
X1 - dwustronny portal z przejścia M2,X1
X2 - dwustronny portal do wyjścia M2,X4
M2 - mapa fabularna: podziemia
1 - lokacja startowa
2 - duchy (Przypadkowa ofiara)
3 - gryfy
4 - czarty
5 - cela Jorgena (Przesłuchanie inkwizycji)
X - przejście na powierzchnię (patrz mapa M1)
X1 - portal do wyjścia M3,X1
X2 - portal do przejścia X3
X3 - portal do przejścia X2
X4 - portal do przejścia M3,X2
M3 - mapa obiektów: powierzchnia
1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
2 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
3 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
4 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
5 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
6 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
7 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)
8 - chór wiernych (zwiększa przywództwo i moc magiczną bohatera o 5 podczas następnej walki. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
9 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)
10 - kapliczka aniołów (zwiększa moc magiczną i przywództwo bohatera o 5 do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
11 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
12 - ruiny (są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)
13 - studnia dusz (zwiększa moc magiczną bohatera o 10 do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
14 - monument objawienia (odsłania pewien obszar mapy)
15 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
16 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
17 - kapliczka żywiołu wody (jeżeli przyjazne istoty otrzymają obrażenia w następnej walce, natychmiast zostaną poddane efektowi lodowej zbroi)
18 - kapliczka rycerstwa (zwiększa zasięg ruchu jednostek podczas bitwy o 1 oraz ich morale o 5. Efekt utrzymuje się przez tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na siedem tur)
19 - kula usługi Conflux (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might and Magic: Heroes VI)
20 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
21 - wartownia wojenników (po każdej walce bohater otrzymuje dodatkowe punkty ruchu:+3 za jeden taki budynek, +2 za kolejny, +1 za trzeci)
22 - miasto
23 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)
24 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)
25 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)
26 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)
27 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)
28 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)
X - zejście do podziemi
X1 - dwustronny portal z przejścia M4,X1
X2 - dwustronny portal do wyjścia M4,X4
M4 - mapa obiektów: podziemia
1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
2 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
3 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
4 - ster czasu (punkty ruchu bohatera zmniejszają się o 20% wolniej, w następnej walce przeciwnik herosa, który odwiedził ten budynek, otrzymuje ujemny modyfikator -10 do inicjatywy. Z obiektu można korzystać raz w tygodniu)
5 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
6 - ślepa kapłanka (w następnej bitwie podnosi przeznaczenie bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
7 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
8 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
9 - symbol Arkatha (daje bohaterowi premię +5 do obrony oraz obrony przed magią na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
10 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
X - przejście na powierzchnię (patrz mapa M3)
X1 - portal do wyjścia M3,X1
X2 - portal do przejścia X3
X3 - portal do przejścia X2
X4 - portal do przejścia M3,X2