2 misja - mapy | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
2 misja - mapy
M5 - mapa fabularna
1 - miasto gracza
2 - kopalnia kamieni (Wilki u bram)
3 - brama na południe (Wilki u bram)
4 - fort wroga (Wilki u bram i Poszerz swoje terytorium)
5 - brama na zachód
6 - porywacze oraz ich siedziba (patrz zadanie Szczeniak w niewoli)
7 - wrogi fort (Wilki u bram)
8 - Ładysława (Wilki u bram)
9 - artefakty z zadania Skradzione skarby
10 - twierdza Ishtvana (Niespokojna dusza)
11 - teleport na wyspę skarbów (patrz: Inne - Wyspa skarbów)
12 - wyspa skarbów
13 - twierdza wroga (patrz zadanie Słowo Sławoja)
M6 - mapa obiektów
1 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
2 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
3 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
4 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
5 - kryształ mocy (daje bohaterowi premię +1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
6 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)
7 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
8 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz.
9 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
10 - tartak (daje 2 sztuki drewna na turę)
11 - kopalnia kamienia (daje 2 sztuki kamienia na turę)
12 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ na turę)
13 - kopalnia złota (przynosi 1000 złota na turę)
14 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)