Centaur / centaur łupieżca | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Centaur/centaur łupieżca
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Centaur
| Ruchliwość: kiedy ta istota otrzyma obrażenia, najpierw odsunie się od przeciwnika, a dopiero potem skontruje jego atak. Czujność: kiedy pierwszy oddział przeciwnika zbliży się do tej jednostki na odległość połowy zasięgu jej strzału, ta automatycznie go zaatakuje. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 495 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Centaur łupieżca
| Ruchliwość: kiedy ta istota otrzyma obrażenia, najpierw odsunie się od przeciwnika, a dopiero potem skontruje jego atak. Czujność: kiedy pierwszy oddział przeciwnika zbliży się do tej jednostki na odległość połowy zasięgu jej strzału, ta automatycznie go zaatakuje. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Ostrzał w ruchu: centaur łupieżca może oddać strzał a następnie się przemieścić (lub na odwrót). | 625 złota |
Centaury to jedne z najsilniejszych oddziałów strzelających w grze. Ich imponujący atak, w połączeniu z wysoką inicjatywą i przydatnymi umiejętnościami sprawiają, że próżno szukać dla nich równorzędnych przeciwników. Jeśli dodamy do tego niezwykłą ruchliwość oraz tendencję do ostrzeliwania wroga, gdy ten tylko się zbliży, stanie się dla nas jasne, że jest to jedna z najważniejszych istot w armii Twierdzy. Centaury łupieżcy dodatkowo posiadają umiejętność ostrzału w ruchu, dzięki czemu trudno do nich dotrzeć. Potrafi to być spory atut podczas walk z niezbyt ruchliwym przeciwnikiem, zwłaszcza, jeżeli ten zostanie spowolniony przez zmorników. |