Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Ogień

Dostępne dla: Przystań, Twierdza, Inferno

Nazwa - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Koszt many

Opis

Uwagi

Płomienny zapał - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Płomienny zapał

Łzy

1

15

Morale celu zostaje zwiększone o 154 i nie może zostać zmniejszone w żaden sposób przez 2 następne tury. Usuwa wszystkie negatywne efekty wpływające na morale jednostki.

154 premii do morale - czy trzeba lepszej rekomendacji? Pozycja obowiązkowa.

Masowy płomienny zapał - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowy płomienny zapał

Łzy

2

40

Morale całej armii bohatera zostaje zwiększone o 50 i nie może zostać zmniejszone w żaden sposób przez 2 tury. Usuwa wszystkie negatywne efekty wpływające na morale armii. Wymaga płomiennego zapału.

Ogromna premia dla całej armii - jeden z najlepszych czarów w grze.

Ognista tarcza - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ognista tarcza

Łzy

1

15

Zwiększa obronę magiczną celu o 39 na 4 tury. Rani jednostkę atakującą cel czaru z siłą równą ilości stworzeń w zaczarowanym oddziale (przez 1 turę).

Jeżeli mamy duże armie słabych jednostek, będą one zadawać ogromne obrażenia od tego czaru - ale tylko przez jedną turę. Z tej przyczyny nie jest to opłacalny wybór.

Przywołanie żywiołaków ognia - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Przywołanie żywiołaków ognia

Łzy

3

45

Przywołuje 13 żywiołaków ognia.

Dość silni strzelcy - niestety nieopłacalni z powodu wysokich wymagań co do poziomu bohatera.

Magia ognia I - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia ognia I

Neutralna

1

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery ognia.

Jeżeli zamierzamy specjalizować się w tej szkole magii - warto.

Magia ognia II - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia ognia II

Neutralna

2

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery ognia. Wymaga magii ognia I.

J.w.

Magia ognia III - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Magia ognia III

Neutralna

3

0 (umiejętność pasywna)

Zwiększa moc magiczną bohatera o 3, kiedy ten rzuca czary ze sfery ognia. Wymaga magii ognia II.

J.w.

Ognisty pocisk - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ognisty pocisk

Krew

1

15

Zadaje 493 obrażeń od ognia wybranemu celowi.

To naprawdę potężny cios - na początku gry warto.

Kula ognia - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kula ognia

Krew

2

30

Zadaje 284 obrażeń od ognia na danym polu i połowę tej wartości dookoła niego (obszar 3x3). Wymaga ognistego pocisku.

Obrażenia są niewielkie - nie warto.

Burza ognia - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Burza ognia

Krew

3

45

Zadaje 149 obrażeń od ognia na obszarze 5x5 pól. Wymaga kuli ognia.

Bohater na 15 poziomie nie powinien inwestować w czary zadające obrażenia.

Spopielenie - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Spopielenie

Krew

2

0 (umiejętność pasywna)

Wszystkie czary bohatera ze sfery ognia zadają o 21% więcej obrażeń w pierwszych 2 turach walki.

Nieopłacalne - lepiej wzmacniać jednostki, niż zadawać obrażenia.

Amok - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Amok

Krew

3

55

Wybrana jednostka (własna lub wroga) natychmiast atakuje przyległy oddział z premią +5% do ataku. Nie konsumuje to akcji jednostki w danej turze.

Po co to komu? W dodatku kosztuje kosmiczną ilość many.

Żar - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Żar

Krew

1

10

Podnosi wartość ataku jednostki o 56% i jej inicjatywę o 10. Działa przez 2 tury.

Bardzo przydatny i potężny czar - zwłaszcza w wersji ulepszonej.

Masowy żar - Umiejętności maga - ogień w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowy żar

Krew

2

40

Zwiększa obrażenia zadawane przez armię bohatera o 25% a jej inicjatywę o 5. Działa przez 2 tury. Wymaga żaru.

Jedna z najpotężniejszych umiejętności w grze.