Umiejętności wojownika - taktyka w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Taktyka
Nazwa | Reputacja | Poziom | Działanie | Opis | Uwagi | |
Posiłki I | Łzy | 1 | Aktywne (bitwa) | Zwiększa ilość istot w wybranym oddziale podstawowym. Przywołane wojska nie pozostają w armii po bitwie, a ich ilość jest zależna od bazowej liczby jednostek w oddziale. | Umiejętność ta nie wymaga many - jest więc umiarkowanie przydatna w czasie bitew. | |
Posiłki II | Łzy | 2 | Aktywne (bitwa) | Zwiększa ilość istot w wybranym oddziale podstawowym lub elitarnym. Przywołane wojska nie pozostają w armii po bitwie, a ich ilość jest zależna od bazowej liczby jednostek w oddziale. Wymaga posiłków I. | J.w. | |
Posiłki III | Łzy | 3 | Aktywne (bitwa) | Zwiększa ilość istot w wybranym oddziale podstawowym, elitarnym lub legendarnym. Przywołane wojska nie pozostają w armii po bitwie, a ich ilość jest zależna od bazowej liczby jednostek w oddziale. Wymaga posiłków II. | J.w. | |
Ukrycie za przeszkodą | Łzy | 1 | Pasywne | Jednostki w armii bohatera korzystają z osłon o 13% bardziej efektywnie (działa również na mury). | Z osłon nie będziemy korzystać wcale, a obrony w czasie szturmowania twierdz należy w ogóle unikać - to my mamy być zdobywcami, a nie przeciwnik. | |
Marsz bojowy | Neutralna | 1 | Pasywne | Zasięg ruchu wszystkich przyjaznych istot zostaje zwiększony o 2 podczas oblężeń. | Jeżeli mapa jest naprawdę duża i znajduje się na niej sporo zamków, inwestycja w tę umiejętność może być opłacalna. | |
Zasadzka | Neutralna | 1 | Pasywne | Zwiększa inicjatywę jednostek w armii bohatera o 5 podczas pierwszych 3 tur każdej bitwy. | Bardzo przydatne - pozwoli nam zadać obrażenia przeciwnikowi, zanim ten podejmie jakiekolwiek działania. | |
Taktyka I | Neutralna | 1 | Pasywne | Pozwala rozmieścić wojska przed bitwą (zanim wróg rozstawi swoje oddziały). | Jako, że nie widzimy oddziałów wroga - nieprzydatne. | |
Taktyka II | Neutralna | 2 | Pasywne | Pozwala rozmieścić wojska przed bitwą (zanim wróg rozstawi swoje oddziały). Zasięg rozstawienia został powiększony. Wymaga taktyki I. | J.w. | |
Taktyka III | Neutralna | 3 | Pasywne | Po rozstawieniu wojsk przez obie strony, gracz może zamienić miejscami dwie swoje jednostki. Wymaga taktyki II. | Bohaterowie na 15 poziomie mają dużo ciekawsze umiejętności do wyboru. | |
Mistrz oblężeń I | Krew | 1 | Pasywne | Katapulty zadają o 1 więcej obrażeń wrogim murom. | Jeżeli zdobywamy wiele miast - umiarkowanie warto, chociaż i tak priorytetem będzie szturmowanie bram. | |
Mistrz oblężeń II | Krew | 2 | Pasywne | Dodatkowo jednostki stojące pod atakowanym fragmentem murów otrzymują obrażenia. | Obrażenia są bardzo niewielkie - nie warto. | |
Mistrz oblężeń III | Krew | 3 | Pasywne | Wszystkie jednostki kryjące się za murami otrzymują niewielkie obrażenia od trucizny. | J.w. |