Kapłanka / westalka w Might & Magic Heroes VI | Jednostki poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Kapłanka/westalka
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Kapłanka
| Uleczenie: wybrana jednostka odzyskuje 5 punktów życia (na każdą kapłankę w oddziale). Jeżeli celem jest demon lub nieumarły, otrzymuje on 5 punktów obrażeń. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 105 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Westalka
| Uleczenie: wybrana jednostka odzyskuje 6 punktów życia (na każdą westalkę w oddziale). Jeżeli celem jest demon lub nieumarły, otrzymuje on 6 punktów obrażeń. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Uspokojenie: wybrana jednostka wroga nie może podejmować żadnych akcji przez 4 tury. Czar pryska, jeżeli przeciwnik zostanie zaatakowany. | 150 złota |
Mimo pozorów, kapłanki są nie mniej ważne, niż oddziały walczące w zwarciu - w wielu sytuacjach ratują one losy bitwy. To właśnie dzięki nim armie Przystani prawie nigdy nie topnieją, a wrogowie nie mają szans w starciu z siłami Światłości. Poza potężnymi czarami leczniczymi, kapłanki potrafią również zadawać potężne obrażenia stworzeniom mroku, takim jak demony i nieumarli. Ponadto westalki mogą spetryfikować dowolnego wroga na polu bitwy - ta umiejętność częstokroć przechyla szalę zwycięstwa na stronę Przystani. Niestety, jako że oddziały wspierające posiadają niewielką ilość punktów życia, gracz musi strzec ich jak oka w głowie. Nigdy nie można pozostawić kapłanek samych - są wówczas prawie bezbronne. |