4 misja - mapy | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
4 misja - mapy
M8 - mapa fabularna
1 - lokacja startowa (Ostatnia łza, Nieskończony głód)
2 - forty Inferno
3 - miasto Inferno
4 - ruiny pełne łez (Ostatnia łza)
X1 - wiry wodne
X2 - jednostronny portal do wyjścia X3
X3 - wyjście z portalu X2
X4 - jednostronny portal do wyjścia X5
X5 - wyjście z portalu X4
M9 - mapa obiektów
1 - miasto
2 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)
3 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)
4 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)
5 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)
6 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)
7 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)
8 - stocznia (można tu budować okręty)
9 - ruiny (są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)
10 - świątynia zadumy (w następnej walce bohater otrzymuje premię +10 do inicjatywy i +5 do siły ataku. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
11 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
12 - kapliczka żywiołu wody (jeżeli przyjazne istoty otrzymają obrażenia w następnej walce, natychmiast zostaną poddane efektowi lodowej zbroi)
13 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
14 - piramida (znajduje się tu oddział nieumarłych pilnujący skarbów lub strzegący więźniów)
15 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)
16 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
17 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might and Magic: Heroes VI)
18 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
19 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
20 - handlarz artefaktami (można tu kupować i sprzedawać przedmioty)
21 - kapliczka demonów (daje premię +5 do siły ataku oraz szczęścia na tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
22 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
23 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
24 - latarnia morska (dwukrotnie zwiększa ilość punktów ruchu na morzu wszystkich bohaterów gracza, który posiada ten obiekt)
25 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
26 - ołtarz zniszczenia (w następnej bitwie przeciwnik bohatera zostanie zaatakowany gradem meteorów. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
27 - arena (daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe, ale dopiero po pokonaniu strażników. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)
28 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
29 - latarnia (zwiększa morale armii bohatera w następnej walce - wartość premii jest zmienna. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
30 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10% na czas następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
31 - posąg centaura (daje bohaterowi premię +5 do punktów ruchu oraz zwiększa obrażenia dystansowe jego armii o 10% na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
32 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
33 - wrak galeonu (jest strzeżony przez oddział nieumarłych - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)
34 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
35 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
36 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
X1 - wiry wodne
X2 - jednostronny portal do wyjścia X3
X3 - wyjście z portalu X2
X4 - jednostronny portal do wyjścia X5
X5 - wyjście z portalu X4