2 misja - Pięknym jest brzydkie, brzydkim jest piękne | Kampania Przystani poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 1 lutego 2017
2 misja - Pięknym jest brzydkie, brzydkim jest piękne
Po zabiciu swojej siostry i kłótni z inkwizytorem Salvatore, Anton stoi twarzą w twarz ze zbuntowanymi baronami. Wojna domowa stała się faktem.
Zadanie główne: Rebelianci
Cele: pokonać trzech zbuntowanych lordów
Nagroda: 50000 XP, 5000 złota, hełm strażnika (+10 do przywództwa)
Początek jest bardzo skromny - posiadamy tylko jeden fort oraz księcia Antona z niewielką armią. Jak na ironię, po chwili spotkamy lorda Kilburna, który zaoferuje nam swoją pomoc, a po chwili zniknie (miłe przyjęcie, prawda?).
Jestem taki ubogi!
| To nie będzie pokojowe przejęcie.
|
Eksplorację terenu najlepiej rozpocząć od udania się na północ - znajdziemy tam siedlisko stworzeń (M8,2) oraz kopalnię kamieni (M8,7). W dalszej kolejności warto zająć wszystkie budynki w naszej strefie kontroli i zebrać przedmioty oraz surowce - przydadzą się na późniejszym etapie rozgrywki. Następnie przyjdzie pora na zbadanie południa krainy. Znajdziemy tam zamek nieumarłych (wiąże się z nią zadanie Niedokończone sprawy; M6,2), z którego powinniśmy uczynić naszą główną siedzibę. Po odpowiedniej rozbudowie i zajęciu podziemi (M6,X), będziemy mogli wyruszyć na zachód - tam, zaraz przy granicy, czeka na nas bezpańskie miasto (M6,3), które możemy bezproblemowo zająć i przebudować (spotkamy się też z Ładysławą, która zaproponuje nam współpracę; M6,4).
Oto i bezpańska wioska.
| Ładysława dołączy do nas w następnym scenariuszu, jeżeli
skażemy na śmierć któregoś z lordów. |
W tym momencie zapewne zostaniemy zaatakowani przez któregoś z rebelianckich lordów - powinniśmy dać odpór wrogiej nawale, a następnie ruszyć z kontratakiem. Najwygodniej zająć się przeciwnikiem, który swą główną siedzibę mieści na zachodzie (M6,5) - w ten sposób zabezpieczymy nasze tyły. Podczas oblężenia najwygodniejszym manewrem jest przelecenie gryfami ponad fortyfikacjami wroga i ciągłe ich leczenie przy pomocy kapłanek (pierzaste stworzenia posiadają nieograniczony kontratak). Z pewnością szturm na bramy i ostrzał kuszników również będzie pomocny.
Oczywiście nikt nie broni nam zdobywać zamków w
innej kolejności. | Niektórzy z "naszych" aż rwą się do ataku.
|
Kiedy pierwsza z twierdz padnie, powinniśmy wycofać się do drugiego z naszych miast (M6,3) i tam uzupełnić straty (przeciwnik z pewnością będzie próbował zdobyć ten zamek). Kiedy poczujemy się już wystarczająco silni, możemy wyruszyć na północ - tam odnajdziemy drugą z buntowniczych twierdz (M6,6), która po krótkiej walce powinna wpaść w nasze ręce.
Teraz przyszła pora na ostateczną rozprawę z przeciwnikiem - ten znajduje się na północnym wschodzie (M6,7). Aby do niego dotrzeć, będziemy musieli przedrzeć się przez jego terytorium (mieści się tam dobrze strzeżony fort, M6,8), a następnie zdobyć solidnie obwarowane miasto. Schemat starcia będzie taki sam, jak w poprzednich przypadkach.
Fort to trochę za mało, aby nas zatrzymać.
| Jeśli chcemy, możemy zająć też wrogie miasto na zachodzie.
|
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie