Umiejętności wojownika - królestwo w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Królestwo
Nazwa | Reputacja | Poziom | Działanie | Opis | Uwagi | |
Architektura I | Neutralna | 1 | Pasywne | Przyrost jednostek z siedlisk w danej strefie kontroli wzrasta o 1. | Całkiem opłacalne, jeżeli posiadamy siedlisko 3 poziomu. | |
Architektura II | Neutralna | 2 | Pasywne | Jeżeli bohater jest w mieście, koszt ulepszanych lub konwertowanych w nim budynków jest mniejszy o 20%. Wymaga Architektury I. | Przydatne, jeżeli nie posiadamy zbyt wiele surowców i prowadzimy agresywną ekspansję. | |
Architektura III | Neutralna | 3 | Pasywne | Miasto, które wizytuje bohater, może wznieść dwa budynki w czasie jednej tury. Można użyć raz na turę. Wymaga Architektury II. | Szalenie opłacalne na większych mapach i jeżeli prowadzimy agresywną wojnę. Umiejętność ta idealnie uzupełnia się ze swoimi niższymi poziomami. | |
Ekonomia I | Neutralna | 1 | Pasywne | Bohater znajduje o 20% więcej surowców na mapie przygody. | Ciekawa propozycja, jeżeli posiadamy niewiele surowców, a mapa jest duża. | |
Ekonomia II | Neutralna | 2 | Pasywne | Targowiska oferują lepsze ceny (liczy się jak jedno targowisko). Wymaga ekonomii I. | Opłacalne tylko ze względu na swoje rozwinięcie. | |
Ekonomia III | Neutralna | 3 | Pasywne | Każdego dnia bohater zyskuje 2 sztuki kamienia i drewna. Wymaga ekonomii II. | Dzięki tej umiejętności staniemy się prawdziwymi krezusami - jednak bohater na tym poziomie ma z pewnością ciekawsze rzeczy do robienia, niż zapewnianie zapasów. | |
Zwiadowca I | Neutralna | 1 | Pasywne | Zwiększa zasięg wzroku bohatera o 2 i podaje pełną informację o liczebności neutralnych wojsk (ale tylko, jeżeli te są w zasięgu ruchu). | Zawsze warto wiedzieć, z kim mamy do czynienia - zwiad może być przydatny, ale są lepsze umiejętności. | |
Zwiadowca II | Neutralna | 2 | Pasywne | Zwiększa zasięg wzroku bohatera o 1 i pozwala poznać ekwipunek, umiejętności i reputację wroga (tylko w zasięgu ruchu). Wymaga zwiadowcy I. | J.w. | |
Zwiadowca III | Neutralna | 3 | Pasywne | Zwiększa zasięg wzroku bohatera o 1 i odsłania wszystkie surowce i artefakty na mapie świata. Wymaga zwiadowcy II. | Umiejętność wymaga bohatera na 15 poziomie - na tym etapie gry zapewne wszystkie przedmioty i skarby będą już dawno zebrane przez graczy. | |
Splądrowanie kopalni | Neutralna | 2 | Aktywne (mapa świata) | Bohater traci wszystkie punkty ruchu, zyskując trzydniowy przychód z plądrowanej kopalni. Przeciwnik nie otrzymuje z niej surowców przez trzy tury. | Patrz rozdział: plądrowanie i sabotowanie. | |
Sabotaż kopalni | Neutralna | 2 | Aktywne (mapa świata) | Bohater traci wszystkie punkty ruchu, wyłączając wybraną kopalnię z użytku na siedem dni. | Patrz rozdział: plądrowanie i sabotowanie. |