Jeździec słońca / krzyżowiec słońca w Might & Magic Heroes VI | Jednostki poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Jeździec słońca/krzyżowiec słońca
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Jeździec słońca
| Szarża: wartość ataku tej jednostki wzrasta o 10% za każde pole, które przejedzie. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 410 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Krzyżowiec słońca
| Oślepiająca szarża: wartość ataku tej jednostki wzrasta o 10% za każde pole, które przejedzie.. Tego ciosu nie można skontratakować. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Słoneczny wierzchowiec: na jedną turę koń krzyżowca zamienia się w strumień światła, przez co może przechodzić przez przeciwników i wszystkie przeszkody. Umiejętność ta nie pochłania obecnej akcji. | 525 złota |
W oddziałach Przystani nie mogło zabraknąć kawalerii - bez niej armia ludzkości byłaby skazana na nieustanną defensywę i cofanie się krok za krokiem. Na szczęście ci ciężko opancerzeni jeźdźcy pozwalają nieco zmienić ten obraz - świetnie nadają się do nagłych, niespodziewanych manewrów na wrogie tyły, całkiem nieźle sprawdzają się też na pierwszej linii frontu. Jako, że ich atak wzrasta wraz z odległością, jaką przebyli, nie warto pozostawiać jeźdźców w jednym tylko miejscu - powinni nieustannie przemieszczać się po polu bitwy i kąsać przeciwnika szybkimi atakami. Krzyżowcy słońca mogą ignorować wszystkie przeszkody terenowe, dzięki czemu idealnie sprawdzają się podczas długotrwałych oblężeń. Jeżeli zapewnimy im wsparcie gryfów, serafinów i kuszników, żadna twierdza nie będzie mogła się nam oprzeć. |