Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Żarłacz / Wanizame | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Żarłacz/Wanizame

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Żarłacz - Żarłacz / Wanizame | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Żarłacz
Głębokie rany: inicjatywa zaatakowanego wroga zmniejsza się o 2 punkty na 2 następne tury - Żarłacz / Wanizame | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Głębokie rany: inicjatywa zaatakowanego wroga zmniejsza się o 2 punkty na 2 następne tury. Dodatkowo otrzymuje on niewielkie, fizyczne obrażenia.

Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń.

Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%.

Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

95 złota

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Wanizame - Żarłacz / Wanizame | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Wanizame
Głębokie rany: inicjatywa zaatakowanego wroga zmniejsza się o 2 punkty na 2 następne tury - Żarłacz / Wanizame | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Głębokie rany: inicjatywa zaatakowanego wroga zmniejsza się o 2 punkty na 2 następne tury. Dodatkowo otrzymuje on niewielkie, fizyczne obrażenia.

Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń.

Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%.

Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

Krwiożerczy amok: jednostka zadaje dodatkowe obrażenia wrogom pod wpływem głębokich ran.

140 złota

Te rekinopodobne istoty stanowią absolutny trzon armii Świątyni, zwłaszcza na początku rozgrywki - Żarłacz / Wanizame | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Te rekinopodobne istoty stanowią absolutny trzon armii Świątyni, zwłaszcza na początku rozgrywki. Wspierani przez koralowe kapłanki potrafią być bardzo niebezpieczni - szczególnie w swojej ulepszonej wersji.

Ogromną zaletą tej jednostki jest umiejętność zmniejszania inicjatywy wroga - sprawia to, że przeciwnik będzie miał duży problem, by dostać się na tyły naszej armii. Istotne jest też to, że Wanizame zadaje większe obrażenia przeciwnikom, których już wcześniej atakował - warto więc skupiać się na konkretnych celach i nie odstępować ich ani o krok. Nie powinno to być zbyt trudne - w końcu nasze rekiny dysponują całkiem sporą mobilnością, posiadają też ilość życia wystarczającą, by mierzyć się nawet z dość zaawansowanymi formacjami wroga.