Kirin / Święty Kirin | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Kirin/Święty Kirin
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Kirin
| Panta rei: jednostka jest odporna na wszystkie efekty zmniejszająca inicjatywę lub punkty ruchu. Mglisty trop na polach przekroczonych przez Kirina powstają chmury, które zmniejszają o 1 zasięg ruchu wszystkich wrogich jednostek, które przez nie przejdą. Efekt utrzymuje się do końca bitwy. Postać eteryczna: na początku walki jednostka otrzymuje tylko 50% obrażeń. Efekt utrzymuje się, aż istota nie wykona jakiejś akcji. Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń. Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%. Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 1405 złota 1 kryształ |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Święty Kirin
| Panta rei: jednostka jest odporna na wszystkie efekty zmniejszająca inicjatywę lub punkty ruchu. Postać eteryczna: na początku walki jednostka otrzymuje tylko 50% obrażeń. Efekt utrzymuje się, aż istota nie wykona jakiejś akcji. Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń. Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%. Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Smuga mgieł: na polach przekroczonych przez Kirina powstają chmury, które zmniejszają o 1 zasięg ruchu wszystkich wrogich jednostek, które przez nie przejdą. Efekt utrzymuje się do końca bitwy. Ponadto wszystkie przyjazne oddziały, które wejdą w chmurę, otrzymują dodatkową akcję. Gradowa aura: Święty Kirin zadaje wrogom nie tylko podstawowe obrażenia, ale również dodatkowych 30 obrażeń od powietrza (na jednego Kirina). Dodatkowo zaatakowani wrogowie zostają zamrożeni. | 1830 złota 1 kryształ |
Kirin to bardzo nietypowa jednostka siódmego poziomu. Dysponuje ona dość przeciętną ilością punktów życia i atakiem - dużo lepiej sprawdza się natomiast jako oddział wspomagający dla reszty armii. Szczególnie warto wykorzystać umiejętności mglisty trop i jej ulepszoną wersję - z jednej strony pozwolą one na znaczne osłabienie wroga, a z drugiej (w przypadku Świętego Kirina) sprawią, że nasze własne wojska będą dysponować niemal nieograniczoną ilością akcji. Jeżeli posiadamy większą ilość jednostek w oddziale, można użyć ich w charakterze dywersantów - chociaż Kiriny nie potrafią latać, całkiem nieźle radzą sobie w szybkim przenoszeniu się z miejsca na miejsce. To z kolei sprawia, że można wykorzystać je do walki ze strzelcami wroga - ci szybko skapitulują przed mroźnym oddechem lodowych smoków. |