Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kirin / Święty Kirin | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Kirin/Święty Kirin

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Kirin - Kirin / Święty Kirin | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Kirin
Panta rei: jednostka jest odporna na wszystkie efekty zmniejszająca inicjatywę lub punkty ruchu - Kirin / Święty Kirin | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Panta rei: jednostka jest odporna na wszystkie efekty zmniejszająca inicjatywę lub punkty ruchu.

Mglisty trop na polach przekroczonych przez Kirina powstają chmury, które zmniejszają o 1 zasięg ruchu wszystkich wrogich jednostek, które przez nie przejdą. Efekt utrzymuje się do końca bitwy.

Postać eteryczna: na początku walki jednostka otrzymuje tylko 50% obrażeń. Efekt utrzymuje się, aż istota nie wykona jakiejś akcji.

Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń.

Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%.

Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

1405 złota

1 kryształ

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Święty Kirin - Kirin / Święty Kirin | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Święty Kirin
Panta rei: jednostka jest odporna na wszystkie efekty zmniejszająca inicjatywę lub punkty ruchu - Kirin / Święty Kirin | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Panta rei: jednostka jest odporna na wszystkie efekty zmniejszająca inicjatywę lub punkty ruchu.

Postać eteryczna: na początku walki jednostka otrzymuje tylko 50% obrażeń. Efekt utrzymuje się, aż istota nie wykona jakiejś akcji.

Odporność na wodę: magia wody zadaje tej jednostce tylko połowę obrażeń.

Podatność na magię powietrza: magia powietrza zadaje tej istocie obrażenia większe o 25%.

Stworzenie wodno-lądowe: jednostka jest niewrażliwa na czary wody zmniejszające zasięg ruchu. Jeżeli bohater posiada w armii wyłącznie jednostki z tą zdolnością, może poruszać się po wodzie.

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

Smuga mgieł: na polach przekroczonych przez Kirina powstają chmury, które zmniejszają o 1 zasięg ruchu wszystkich wrogich jednostek, które przez nie przejdą. Efekt utrzymuje się do końca bitwy. Ponadto wszystkie przyjazne oddziały, które wejdą w chmurę, otrzymują dodatkową akcję.

Gradowa aura: Święty Kirin zadaje wrogom nie tylko podstawowe obrażenia, ale również dodatkowych 30 obrażeń od powietrza (na jednego Kirina). Dodatkowo zaatakowani wrogowie zostają zamrożeni.

1830 złota

1 kryształ

Kirin to bardzo nietypowa jednostka siódmego poziomu - Kirin / Święty Kirin | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Kirin to bardzo nietypowa jednostka siódmego poziomu. Dysponuje ona dość przeciętną ilością punktów życia i atakiem - dużo lepiej sprawdza się natomiast jako oddział wspomagający dla reszty armii. Szczególnie warto wykorzystać umiejętności mglisty trop i jej ulepszoną wersję - z jednej strony pozwolą one na znaczne osłabienie wroga, a z drugiej (w przypadku Świętego Kirina) sprawią, że nasze własne wojska będą dysponować niemal nieograniczoną ilością akcji.

Jeżeli posiadamy większą ilość jednostek w oddziale, można użyć ich w charakterze dywersantów - chociaż Kiriny nie potrafią latać, całkiem nieźle radzą sobie w szybkim przenoszeniu się z miejsca na miejsce. To z kolei sprawia, że można wykorzystać je do walki ze strzelcami wroga - ci szybko skapitulują przed mroźnym oddechem lodowych smoków.