Piekielny brytan / cerber | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Piekielny brytan/cerber
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Piekielny brytan
| Wilcze oczy: jeżeli jakaś istota wroga zadała obrażenia piekielnemu brytanowi, zyskuje on 20% premii do ataku przeciwko temu przeciwnikowi. Zawsze kontratakuje: jednostka może kontrować ataki dowolną ilość razy. Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 140 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Cerber
| Wilcze oczy: jeżeli jakaś istota wroga zadała obrażenia cerberowi, zyskuje on 20% premii do ataku przeciwko temu przeciwnikowi. Zawsze kontratakuje: jednostka może kontrować ataki dowolną ilość razy. Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Żarłoczność: cerber może atakować kilku przeciwników równocześnie, o ile wszyscy stoją dokładnie przed nim. | 205 złota |
Zastosowanie tych krwiożerczych bestii jest proste: powinny one jak najszybciej doskoczyć do przeciwnika i rozerwać go na strzępy. Potężne pazury i dwie ogromne paszcze doskonale sprawdzają się na pierwszej linii walki - tym bardziej, że nasze "psiaki" nie mogą zostać w żaden sposób zaskoczone przez przeciwnika i zawsze będą oddawać ciosy. Cerbery posiadają tę dodatkową zaletę, że potrafią atakować kilku przeciwników równocześnie - dlatego też świetnie nadają się do szturmu na bramy miasta lub też ich obrony. Nie możemy jednak zapominać o tym, że kilka silnych ciosów potrafi szybko uspokoić ogary wojny - dysponują one bowiem niewielką ilością punktów życia. |