Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Przystań w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Krew lub łzy

Każdy z bohaterów w Might & Magic: Heroes VI może rozwijać się na jeden z dwóch sposobów - krwi lub łez. Wyłącznie od naszych wyborów podczas rozgrywki zależy, jaką reputację zdobędzie nasz heros - decyzja ta wpływa nie tylko na jego wygląd, ale również na specjalne umiejętności, które mają niemałe znaczenie dla kształtu rozgrywki. Zanim więc zdecydujemy się na którąś z dróg, powinniśmy rozważyć wszystkie za i przeciw.

Poniżej znajdują się tabele opisujące bohaterów, którzy już wybrali swoje przeznaczenie. Kolejne zdolności zdobywa się oczywiście z rozwojem reputacji samych herosów.

Bohater mocy

Nazwa

Reputacja

Zdolności

Rycerz

Neutralna - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Przystań w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Neutralna

Ferwor: wszystkie jednostki w armii bohatera otrzymują premię do morale i wartości ataku.

Paladyn

Łzy - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Przystań w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Łzy

Ferwor: wszystkie jednostki w armii bohatera otrzymują premię do morale i wartości ataku.

Męczeństwo: sojuszniczy oddział, który otrzymał największe obrażenia w danej turze, w następnej otrzyma premię do punktów życia i obrony.

Boska sprawiedliwość: wybrany oddział (sojuszniczy lub wrogi) natychmiast otrzymuje znaczną część obrażeń, jakie dotychczas zadał w czasie bitwy.

Egzekutor

Krew - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Przystań w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Krew

Ferwor: wszystkie jednostki w armii bohatera otrzymują premię do morale i wartości ataku.

Anatema: cała armia przeciwnika otrzymuje ujemny modyfikator do obrażeń, obrony, morale i szczęścia. Tego efektu nie da się anulować.

Godzina sądu boskiego: wybrana sojusznicza jednostka zadaje większe obrażenia wszystkim przeciwnikom pod wpływem anatemy lub znaku herezji. Jeżeli atak się powiedzie, powyższe efekty ulegną rozproszeniu.

Bohater magii

Nazwa

Reputacja

Zdolności

Kleryk

Neutralna - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Przystań w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Neutralna

Błogosławieństwo: wszystkie oddziały w armii bohatera otrzymują premię do mocy magicznej oraz obrony przed magią.

Spowiednik

Łzy - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Przystań w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Łzy

Błogosławieństwo: wszystkie oddziały w armii bohatera otrzymują premię do mocy magicznej oraz obrony przed magią.

Wskrzeszenie: przywraca do życia część wybranego oddziału. Cel czaru nie może wykonywać żadnych akcji aż do końca tury.

Boska interwencja: leczy wybrany oddział, zdejmuje z niego wszystkie negatywne efekty i zwiększa jego inicjatywę na czas jednej tury.

Inkwizytor

Krew - Krew lub łzy | Bohaterowie i ich rozwój | Przystań w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Krew

Błogosławieństwo: wszystkie oddziały w armii bohatera otrzymują premię do mocy magicznej oraz obrony przed magią.

Święte ostrza: wszystkie sojusznicze jednostki zadają przeciwnikom dodatkowe obrażenia od światła.

Słowo światłości: cała armia wroga otrzymuje obrażenia od magii światła, wszystkie żywe stworzenia zostają częściowo uleczone.