3 misja - mapy | Kampania Przystani w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
3 misja - mapy
M10 - mapa fabularna
1 - lokacja startowa
2 - anielica
3 - miasto Przystani
4 - forty
5 - miasto Przystani
6 - miasto Świątyni (węże w cesarstwie)
7 - drugie miasto Świątyni (węże w cesarstwie)
8 - forty
9 - miasto Przystani
10 - Flammschrein (Dyplomacja miecza)
11 - brama (Dyplomacja miecza i Precyzyjne uderzenie)
12 - dom inżyniera (Dyplomacja miecza i Precyzyjne uderzenie)
13 - stocznia (węże w cesarstwie)
X1 - wir wodny do lokacji X2
X2 - wir wodny do lokacji X1
X3 - wir wodny do lokacji X4
X4 - wir wodny do lokacji X3
X5 - dwustronny teleport do portalu X6
X6 - dwustronny teleport do portalu X5
M11 - mapa obiektów aktywnych
Uwaga! Jako, że mapa do tego scenariusza jest naprawdę ogromna, postanowiliśmy podzielić ją na dwie części - na jednej zaznaczono wszystkie obiekty aktywne (możliwe do przejęcia, jak miasta, forty czy kopalnie), na drugiej zaś pasywne (czyli dające różne premie bohaterowi). Dzięki temu poradnik powinien zyskać na czytelności.
1 - miasto
2 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)
3 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)
4 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)
5 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)
6 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)
7 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)
8 - stocznia (można tu budować okręty)
X1 - wir wodny do lokacji X2
X2 - wir wodny do lokacji X1
X3 - wir wodny do lokacji X4
X4 - wir wodny do lokacji X3
X5 - dwustronny teleport do portalu X6
X6 - dwustronny teleport do portalu X5
M11 - mapa obiektów pasywnych
Uwaga! Jako, że mapa do tego scenariusza jest naprawdę ogromna, postanowiliśmy podzielić ją na dwie części - na jednej zaznaczono wszystkie obiekty aktywne (możliwe do przejęcia, jak miasta, forty czy kopalnie), na drugiej zaś pasywne (czyli dające różne premie bohaterowi). Dzięki temu poradnik powinien zyskać na czytelności.
1 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)
2 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
3 - obóz barbarzyńców (oddział barbarzyńców strzeże skarbów - po pokonaniu straży będziemy mogli cieszyć się bogactwami)
4 - kowal (daje bohaterowi +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
5 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
6 - kapliczka rycerstwa (zwiększa zasięg ruchu jednostek podczas bitwy o 1 oraz ich morale o 5. Efekt utrzymuje się przez tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na siedem tur)
7 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10% na czas następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
8 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
9 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might & Magic: Heroes VI)
10 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
11 - świątynia zadumy (w następnej walce bohater otrzymuje premię +10 do inicjatywy i +5 do siły ataku. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
12 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
13 - ruiny (są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)
14 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
15 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
16 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
17 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
18 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)
19 - kapliczka żywiołu wody (jeżeli przyjazne istoty otrzymają obrażenia w następnej walce, natychmiast otrzymują efekt lodowej zbroi)
20 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
21 - piramida (znajduje się tu oddział nieumarłych, którzy pilnują skarbów lub strzegą jeńców)
22 - stocznia (można tu budować okręty)
23 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
24 - wrota piekieł (są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)
25 - piramida (znajduje się tu oddział nieumarłych pilnujący skarbów lub strzegący więźniów)
26 - chór wiernych (zwiększa przywództwo i moc magiczną bohatera o 5 podczas następnej walki. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
27 - wartownia wojenników (po każdej walce bohater otrzymuje dodatkowe punkty ruchu:+3 za jeden taki budynek, +2 za kolejny, +1 za trzeci)
28 - kapliczka aniołów (zwiększa moc magiczną i przywództwo bohatera o 5 do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
29 - symbol Arkatha (daje bohaterowi premię +5 do obrony oraz obrony przed magią na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
X1 - wir wodny do lokacji X2
X2 - wir wodny do lokacji X1
X3 - wir wodny do lokacji X4
X4 - wir wodny do lokacji X3
X5 - dwustronny teleport do portalu X6
X6 - dwustronny teleport do portalu X5