4 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
4 misja - mapy
M11 - mapa fabularna
1 - lokacja startowa
2 - miasteczko Ashwick (Podbij Ashwick)
3 - zamek Inferno
4 - główna siedziba demonów
5 - wioska rybacka (Światelko nadziei)
6 - brama (Matka koszmarów, Nosił wilk razy kilka)
7 - twierdza Isegrim (Nosił wilk razy kilka)
8 - miasta Gerharta (Przybywamy w pokoju)
9 - wulkan (Honor to obosieczna broń)
10 - latarnia morska (Światełko nadziei)
11 - wyspa skarbów
X - zejście do podziemi (Matka koszmarów)
X1 - jednostronny portal do wyjścia X2
X2 - wyjście z portalu X1
X3 - portal dwustronny
X4 - jednostronny portal do wyjścia X5
X5 - wyjście z portalu X4
X6 - jednostronny portal do wyjścia X7
X7 - wyjście z portalu X6
M12 - mapa obiektów aktywnych
Uwaga! Jako, że mapa do tego scenariusza jest naprawdę ogromna, postanowiliśmy podzielić ją na dwie części - na jednej zaznaczono wszystkie obiekty aktywne (możliwe do przejęcia, jak miasta, forty czy kopalnie), na drugiej zaś pasywne (czyli dające różne premie bohaterowi). Dzięki temu poradnik powinien zyskać na czytelności.
1 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)
2 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)
3 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)
4 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)
5 - miasta
6 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)
7 - latarnia morska (dwukrotnie zwiększa ilość punktów ruchu na morzu wszystkich bohaterów gracza, który posiada ten obiekt)
M13 - mapa obiektów pasywnych
Uwaga! Jako, że mapa do tego scenariusza jest naprawdę ogromna, postanowiliśmy podzielić ją na dwie części - na jednej zaznaczono wszystkie obiekty aktywne (możliwe do przejęcia, jak miasta, forty czy kopalnie), na drugiej zaś pasywne (czyli dające różne premie bohaterowi). Dzięki temu poradnik powinien zyskać na czytelności.
1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
2 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
3 - kryształ oświecenia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
4 - kapliczka rycerstwa (zwiększa zasięg ruchu jednostek podczas bitwy o 1 oraz ich morale o 5. Efekt utrzymuje się przez tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na siedem tur)
5 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
6 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)
7 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
8 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10% na czas następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
9 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
10 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
11 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
12 - ołtarz zniszczenia (w następnej bitwie przeciwnik bohatera zostanie zaatakowany gradem meteorów. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
13 - kryształ mocy (daje bohaterowi premię +1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
14 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
15 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might & Magic: Heroes VI)
16 - arena (daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe, ale dopiero po pokonaniu strażników. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)
17 - kapliczka demonów (daje premię +5 do siły ataku oraz szczęścia na tydzień. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
18 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
19 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
20 - piekielna kuźnia (zwiększa siłę ataku i moc magiczną bohatera o 5 na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
21 - fala chaosu (w następnej bitwie po stronie bohatera, który odwiedzi ten obiekt, pojawi się kierowany przez komputer potwór. Bestia powoli pożera losowe oddziały wroga [ten może przerwać proces zabijając monstrum]. Bohater może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
22 - chór wiernych (zwiększa przywództwo i moc magiczną bohatera o 5 podczas następnej walki. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
23 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
24 - posąg centaura (daje bohaterowi premię +5 do punktów ruchu oraz zwiększa obrażenia dystansowe jego armii o 10% na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
25 - monument objawienia (odsłania pewien obszar mapy)
26 - świątynia zadumy (w następnej walce bohater otrzymuje premię +10 do inicjatywy i +5 do siły ataku. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
27 - kapliczka żywiołu wody (jeżeli przyjazne istoty otrzymają obrażenia w następnej walce, natychmiast otrzymują efekt lodowej zbroi)
28 - kapliczka aniołów (zwiększa moc magiczną i przywództwo bohatera o 5 do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
29 - wrak galeonu (jest strzeżony przez oddział nieumarłych - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)
X - zejście do podziemi
X1 - jednostronny portal do wyjścia X2
X2 - wyjście z portalu X1
X3 - portal dwustronny
X4 - jednostronny portal do wyjścia X5
X5 - wyjście z portalu X4
X6 - jednostronny portal do wyjścia X7
X7 - wyjście z portalu X6