Cyklop / krwawooki cyklop | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Cyklop/krwawooki cyklop
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Cyklop
| Cios: zadaje wybranej jednostce normalne obrażenia. Jeżeli cel umiejętności zajmuje jedno pole na polu bitwy, zostaje odepchnięty i nie może skontrować ciosu. Burząca siła: stworzenie zadaje +1 punktów obrażeń wszystkim przeszkodom (również murom miejskim). Niewrażliwość na ból: ta istota otrzymuje obrażenia dopiero na początku swojej tury. Dziedzictwo demonów: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe 10% obrażeń tej jednostce, posiada ona 10% odporności na magię ognia. Czary lecznicze ze szkoły światła mogą leczyć tę istotę (jeśli należy ona do armii rzucającego czar) lub też zadawać jej obrażenia (jeśli stworzenie walczy przeciwko czarownikowi). Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 1685 złota 1 kryształ |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Krwawooki cyklop
| Burząca siła: stworzenie zadaje +1 punktów obrażeń wszystkim przeszkodom (również murom miejskim). Niewrażliwość na ból: ta istota otrzymuje obrażenia dopiero na początku swojej tury. Dziedzictwo demonów: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe 10% obrażeń tej jednostce, posiada ona 10% odporności na magię ognia. Czary lecznicze ze szkoły światła mogą leczyć tę istotę (jeśli należy ona do armii rzucającego czar) lub też zadawać jej obrażenia (jeśli stworzenie walczy przeciwko czarownikowi). Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Miażdżący cios: istota zadaje standardowe obrażenia celowi i wszystkim pobliskim jednostkom, powstrzymując kontratak. Płomienny szał: jeśli cyklop zada przeciwnikom obrażenia przy pomocy swego oka, będą oni otrzymywać w następnych dwóch turach dodatkowe obrażenia w wysokości 7% wartości ataku cyklopa. | 2190 złota 1 kryształ |
Cyklopi to zdecydowanie najpotężniejsze z istot Twierdzy. Imponująca odporność i żywotność, zespolona z miażdżącym atakiem i umiejętnościami potrafiącymi zmasakrować każdego przeciwnika - oto cechy, które czynią jednookich obowiązkowym elementem każdej armii barbarzyńców. Mimo pozorów, sporym atutem tych stworzeń jest ich głupota - często nie spostrzegają one, że otrzymały śmiertelny cios, przez co walczą dalej. Któżby śmiał zaatakować takie monstrum? Krwawookie cyklopy są znacznie silniejsze od swoich mniejszych braci - przede wszystkim potrafią razić wroga na odległość, i to przy pomocy magicznego ataku. Rzadko który przeciwnik spodziewa się takiej ewentualności - niedocenienie przeciwnika to podstawowy błąd, dzięki któremu cyklopy mogą dominować na polach bitew. |