Serafin / niebianin w Might & Magic Heroes VI | Jednostki poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Serafin/niebianin
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Serafin
| Miecz miłosierdzia: serafin może uleczyć 40 punktów życia sojuszniczej jednostki (za każdego serafina w oddziale). Miecz sprawiedliwości: jednostka ta zadaje 20% więcej obrażeń przeciwnikom, którzy zniszczyli w bitwie dowolny sojuszniczy oddział. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 1695 złota 1 kryształ |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Niebianin
| Miecz objawienia: niebianin może uleczyć 43 punktów życia sojuszniczej jednostki (na jednego niebianina). Działa również na oddziały, które zostały już całkowicie rozbite. Wskrzeszone istoty otrzymują na dwie tury premię +30 do morale i +10 do inicjatywy. Miecz sprawiedliwości: jednostka ta zadaje 20% więcej obrażeń przeciwnikom, którzy zniszczyli w bitwie dowolny sojuszniczy oddział. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Świętość: niebianie są całkowicie odporni na wszystkie negatywne efekty. | 2190 złota 1 kryształ |
Anioły to prawdziwi posłańcy Elratha - piękni, świetliści i potężni. Te na poły legendarne istoty pojawiają się tylko w armiach najwytrwalszych i najsławniejszych dowódców - nikt nie może zlekceważyć wojska, w którym znajdują się te stworzenia. Niebianie potrafią nie tylko zadawać ogromne obrażenia przeciwnikom i błyskawicznie przemieszczać się nad polem bitwy - doskonale sprawdzają się również jako wsparcie dla pozostałych oddziałów Przystani. Skrzydlate istoty potrafią bowiem wskrzeszać swych poległych towarzyszy - posługują się przy tym łaską Elratha, dzięki czemu odzyskane oddziały zostają natychmiast natchnione jego boskim gniewem. A takiej sile nic i nikt nie jest w stanie się przeciwstawić! |