3 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
3 misja - mapy
M9 - mapa fabularna
1 - siedziba Nekromantów, święta wioska (Gniew Shalassy i Żniwa dusz)
2 - święta wioska orków (Gniew Shalassy, Gładko jak po maśle, Dobry sposób i Żniwa dusz)
3 - święta wioska orków (Gniew Shalassy, Gładko jak po maśle, Dobry sposób i Żniwa dusz)
4 - święta wioska (Gniew Shalassy)
5 - orkowie (Dobry sposób)
6 - oddział nekromantów (Gniew Shalassy)
7 - jednostronny wir, przez który przybywają nieumarli
8 - wielka flota nieumarłych (Gniew Shalassy)
9 - główna siedziba nieumarłych (Żniwa dusz)
10 - więzienie, w którym trzymani są orkowi zakładnicy (Dobry sposób)
11 - więzienie, w którym trzymani są orkowi zakładnicy (Dobry sposób)
12 - oddział wrogich orków (Gładko jak po maśle)
13 -zjawa (patrz Inne: Duch kapitana)
14 - potężny artefakt (patrz Inne: Hełm strażnika)
M10 - mapa obiektów
1 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)
2 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)
3 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)
4 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)
5 - miasta
6 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
7 - kowal (daje bohaterowi +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
8 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
9 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
10 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)
11 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)
12 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
13 - siedziba najeźdźców (daje posiadaczowi pewną ilość złota za każdą wygraną przez niego walkę. Wartość premii jest zależna od ilości tego typu obiektów we władaniu gracza)
14 - kapliczka lodowej perły (zwiększa inicjatywę armii bohatera o 10. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
15 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
16 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
17 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might & Magic: Heroes VI)
18 - ślepa kapłanka (w następnej bitwie podnosi przeznaczenie bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
19 - ruiny (są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)
20 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
21 - ster czasu (punkty ruchu bohatera zmniejszają się o 20% wolniej, w następnej walce przeciwnik herosa, który odwiedził ten budynek, otrzymuje ujemny modyfikator -10 do inicjatywy. Z obiektu można korzystać raz w tygodniu)
22 - posąg centaura (daje +5 do punktów ruchu bohatera oraz zwiększa obrażenia dystansowe jego armii o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
23 - wrak statku (jest strzeżony przez oddział nieumarłych - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)
24 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
25 - handlarz artefaktami (można tu kupować i sprzedawać przedmioty)
26 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do Magic Power na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
27 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)
28 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
29 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)
30 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
31 - wartownia wojenników (po każdej walce bohater otrzymuje dodatkowe punkty ruchu:+3 za jeden taki budynek, +2 za kolejny, +1 za trzeci)