Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

3 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

3 misja - mapy

M9 - mapa fabularna

1 - siedziba Nekromantów, święta wioska (Gniew Shalassy i Żniwa dusz) - 3 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - siedziba Nekromantów, święta wioska (Gniew Shalassy i Żniwa dusz)

2 - święta wioska orków (Gniew Shalassy, Gładko jak po maśle, Dobry sposób i Żniwa dusz)

3 - święta wioska orków (Gniew Shalassy, Gładko jak po maśle, Dobry sposób i Żniwa dusz)

4 - święta wioska (Gniew Shalassy)

5 - orkowie (Dobry sposób)

6 - oddział nekromantów (Gniew Shalassy)

7 - jednostronny wir, przez który przybywają nieumarli

8 - wielka flota nieumarłych (Gniew Shalassy)

9 - główna siedziba nieumarłych (Żniwa dusz)

10 - więzienie, w którym trzymani są orkowi zakładnicy (Dobry sposób)

11 - więzienie, w którym trzymani są orkowi zakładnicy (Dobry sposób)

12 - oddział wrogich orków (Gładko jak po maśle)

13 -zjawa (patrz Inne: Duch kapitana)

14 - potężny artefakt (patrz Inne: Hełm strażnika)

M10 - mapa obiektów

1 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie) - 3 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

1 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)

2 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)

3 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)

4 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)

5 - miasta

6 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

7 - kowal (daje bohaterowi +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

8 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

9 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

10 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)

11 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)

12 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

13 - siedziba najeźdźców (daje posiadaczowi pewną ilość złota za każdą wygraną przez niego walkę. Wartość premii jest zależna od ilości tego typu obiektów we władaniu gracza)

14 - kapliczka lodowej perły (zwiększa inicjatywę armii bohatera o 10. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

15 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

16 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

17 - kula strumieni magii (pozwala zostawić wiadomość innym graczom Might & Magic: Heroes VI)

18 - ślepa kapłanka (w następnej bitwie podnosi przeznaczenie bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

19 - ruiny (są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

20 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

21 - ster czasu (punkty ruchu bohatera zmniejszają się o 20% wolniej, w następnej walce przeciwnik herosa, który odwiedził ten budynek, otrzymuje ujemny modyfikator -10 do inicjatywy. Z obiektu można korzystać raz w tygodniu)

22 - posąg centaura (daje +5 do punktów ruchu bohatera oraz zwiększa obrażenia dystansowe jego armii o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

23 - wrak statku (jest strzeżony przez oddział nieumarłych - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

24 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

25 - handlarz artefaktami (można tu kupować i sprzedawać przedmioty)

26 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do Magic Power na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

27 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)

28 - kapliczka siódmego smoka (podnosi poziom bohatera za opłatą zależną od jego aktualnego poziomu. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

29 - siedlisko (zwiększa przyrost jednostek w mieście)

30 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

31 - wartownia wojenników (po każdej walce bohater otrzymuje dodatkowe punkty ruchu:+3 za jeden taki budynek, +2 za kolejny, +1 za trzeci)