Majarz / zmornik | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Majarz/zmornik
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Majarz
| Niebo i ziemia: zwiększa inicjatywę przyjaznej jednostki o 5 lub zmniejsza ilość punktów ruchu wybranego nielatającego wroga o 2, zadając mu przy tym 20 punktów obrażeń od magii ziemi. Działa przez jedną turę. Dziedzictwo demonów: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe 10% obrażeń tej jednostce, posiada ona 10% odporności na magię ognia. Czary lecznicze ze szkoły światła mogą leczyć tę istotę (jeśli należy ona do armii rzucającego czar) lub też zadawać jej obrażenia (jeśli stworzenie walczy przeciwko czarownikowi). Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 355 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Zmornik
| Dziedzictwo demonów: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe 10% obrażeń tej jednostce, posiada ona 10% odporności na magię ognia. Czary lecznicze ze szkoły światła mogą leczyć tę istotę (jeśli należy ona do armii rzucającego czar) lub też zadawać jej obrażenia (jeśli stworzenie walczy przeciwko czarownikowi). Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Niebo i ziemia (wzmocnione): zwiększa inicjatywę i punkty ruchu każdego sojusznika o 1 lub zmniejsza ilość punktów ruchu wszystkich nielatających wrogów o 1. Działa przez jedną turę. | 410 złota |
Ta stosunkowo tania i szybko dostępna jednostka stanowi jeden z najciekawszych oddziałów dostępnych dla Twierdzy. Poza zaskakująco dużą ilością punktów życia i odpornym pancerzem, majarze i zmornicy dysponują również potężnym atakiem magicznym oraz bardzo przydatnymi umiejętnościami. Znaczna uniwersalność tych istot oraz ich wysoka jakość sprawia, że powinniśmy jak najszybciej zadbać o to, by znalazły się w naszej armii. Umiejętność niebo i ziemia w wersji preferowanej przez zmorników jest znacznie przydatniejsza, niż jej podstawowa wersja - przez to warto zastanowić się nad szybkim ulepszeniem majarzy. W ten sposób odczuwalnie zwiększymy jakość naszej armii, stracimy jednak sporo surowców - decyzja należy do nas. |