Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Majarz / zmornik | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Majarz/zmornik

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Majarz - Majarz / zmornik | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Majarz
Niebo i ziemia: zwiększa inicjatywę przyjaznej jednostki o 5 lub zmniejsza ilość punktów ruchu wybranego nielatającego wroga o 2, zadając mu przy tym 20 punktów obrażeń od magii ziemi - Majarz / zmornik | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Niebo i ziemia: zwiększa inicjatywę przyjaznej jednostki o 5 lub zmniejsza ilość punktów ruchu wybranego nielatającego wroga o 2, zadając mu przy tym 20 punktów obrażeń od magii ziemi. Działa przez jedną turę.

Dziedzictwo demonów: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe 10% obrażeń tej jednostce, posiada ona 10% odporności na magię ognia. Czary lecznicze ze szkoły światła mogą leczyć tę istotę (jeśli należy ona do armii rzucającego czar) lub też zadawać jej obrażenia (jeśli stworzenie walczy przeciwko czarownikowi).

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

355 złota

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Zmornik - Majarz / zmornik | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Zmornik
Dziedzictwo demonów: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe 10% obrażeń tej jednostce, posiada ona 10% odporności na magię ognia - Majarz / zmornik | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Dziedzictwo demonów: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe 10% obrażeń tej jednostce, posiada ona 10% odporności na magię ognia. Czary lecznicze ze szkoły światła mogą leczyć tę istotę (jeśli należy ona do armii rzucającego czar) lub też zadawać jej obrażenia (jeśli stworzenie walczy przeciwko czarownikowi).

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

Niebo i ziemia (wzmocnione): zwiększa inicjatywę i punkty ruchu każdego sojusznika o 1 lub zmniejsza ilość punktów ruchu wszystkich nielatających wrogów o 1. Działa przez jedną turę.

410 złota

Ta stosunkowo tania i szybko dostępna jednostka stanowi jeden z najciekawszych oddziałów dostępnych dla Twierdzy - Majarz / zmornik | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Ta stosunkowo tania i szybko dostępna jednostka stanowi jeden z najciekawszych oddziałów dostępnych dla Twierdzy. Poza zaskakująco dużą ilością punktów życia i odpornym pancerzem, majarze i zmornicy dysponują również potężnym atakiem magicznym oraz bardzo przydatnymi umiejętnościami. Znaczna uniwersalność tych istot oraz ich wysoka jakość sprawia, że powinniśmy jak najszybciej zadbać o to, by znalazły się w naszej armii.

Umiejętność niebo i ziemia w wersji preferowanej przez zmorników jest znacznie przydatniejsza, niż jej podstawowa wersja - przez to warto zastanowić się nad szybkim ulepszeniem majarzy. W ten sposób odczuwalnie zwiększymy jakość naszej armii, stracimy jednak sporo surowców - decyzja należy do nas.