Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

4 misja - Pajęczy fortel

Po uwolnieniu ciotki Sveltany, powinniśmy ruszyć na pomoc Ashanowi. - 4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Po uwolnieniu ciotki Sveltany, powinniśmy ruszyć na pomoc Ashanowi.

Zadanie główne: Krwawiący świat

Cele: podbić sześć miast na powierzchni krainy

Nagroda: 40000 XP, korona arcybakałarza (+5 do mocy magicznej, +50 do many, +5 do regeneracji many)

Przed nami bodaj najtrudniejszy ze wszystkich scenariuszy w grze. Nieustannie będziemy atakowani przez wroga, który dysponuje ogromną przewagą liczbową i jakościową, w dodatku musimy spodziewać się walki na wszystkich frontach. Bezwzględnie powinniśmy zatroszczyć się o to, byśmy posiadali kilku bohaterów, którzy będą pilnowali naszych granic i odpierali kolejne ataki wroga - sama Anastazja nie poradzi sobie z wyzwaniami, które na nią czekają.

Fort numer jeden - 4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Fort numer jeden...

i numer dwa - 4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

... i numer dwa.

Ekspansję powinniśmy rozpocząć od zajęcia fortów na północy i na zachodzie (M14,2) - znajdujące się tam kopalnie oraz siedliska pozwolą nam szybko się rozwinąć (chociaż pewnym problemem może być brak odkrywki kryształów). Następnym krokiem będzie wyruszenie dalej - siedziby wroga znajdują się na północnym oraz wschodnim skraju mapy (M14,3), tam powinniśmy więc skierować nasze kroki (ale nie w obu kierunkach naraz!). Na tym etapie rozgrywki będzie czekało nas wiele zwodniczych manewrów ze strony wroga i sporo gonitw - powinniśmy jednak pamiętać o tym, że herosi przeciwnika nie są aż takim zagrożeniem, jak miasta, z których pochodzą. Dlatego też powinniśmy zostawić jednego bohatera w stolicy, a drugim (najlepiej - wspieranym przez trzeciego) ruszyć na podbój w wybranym przez nas kierunku.

Po zajęciu zamku, zostaniemy wyrzuceni z Sheoghu. - 4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Po zajęciu zamku, zostaniemy wyrzuceni z Sheoghu.
Dlatego wszystkie znajdźki powinniśmy zebrać wcześniej. - 4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Dlatego wszystkie znajdźki powinniśmy zebrać wcześniej.

Rozmieszczenie twierdz przeciwnika zostało zaznaczone na mapie - dobrym pomysłem jest przejęcie wcześniej jego fortów (M14,4). Prędzej czy później spostrzeżemy, że wojska wroga przybywają do nas nie tylko z miast, ale też z dziwacznych portali (M14,X1) - te prowadzą do Sheoghu, gdzie znajdują się najpotężniejsze warownie demonów. Jeżeli czujemy się na siłach, możemy tam zejść - w końcu to właśnie te miasta są celem zadania. Podczas wszystkich starć z demonami powinniśmy przede wszystkim uważać na matki roju, czarty i sukuby - to one są najważniejszymi istotami w piekielnych zastępach. Aby pokonać diabły, musimy cały czas wskrzeszać nasze oddziały, wspierać je odpowiednimi umiejętnościami (wysysanie życia jest szczególnie opłacalne) oraz jak najbardziej szkodzić przeciwnikowi (magia ciemności). Podczas samego szturmu najlepiej na pierwszą linię walki wysłać lamasu i wampiry, a resztą oddziałów wspierać główne natarcie. Taka taktyka powinna przynieść nam sukces.

Nie ma co szarżować - atakujmy tylko wtedy, gdy będziemy - 4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Nie ma co szarżować - atakujmy tylko wtedy, gdy będziemy

pewni sukcesu.

Zamków jest aż nazbyt wiele. - 4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Zamków jest aż nazbyt wiele.

Z każdą kolejną zdobytą przez nas podziemną twierdzą (M15,1) Anastazja będzie poznawać wspomnienie z życia Uriela - w ten sposób dowie się, kto zmusił ją do zamordowania Sławoja. Dopiero zdobycie wszystkich zakończy zadanie i aktywuje misję Z serca i z rozumu.

Zadanie główne: Z serca i z rozumu

Uwaga! zadanie to jest aktywne dopiero po wykonaniu misji Polityka świata zmarłych!

Cele: dotrzeć do portalu i pokonać Uriela

Nagroda: 55000XP

Zanim postanowimy zetrzeć się z aniołem, musimy porządnie się dozbroić - wróg posiada naprawdę imponującą ilość życia oraz potężną świtę. Na szczęście, nikt nas nie popędza - na tym etapie rozgrywki powinniśmy już pokonać wszystkich dowódców Inferno, w związku z czym możemy stworzyć sobie armię o dowolnej wielkości.

Podniebny taniec - 4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Podniebny taniec...

i prawdziwy upadek - 4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

...i prawdziwy upadek.

Po tym, jak przejdziemy przez portal (M14,5), staniemy twarzą w twarz z Urielem - to naprawdę potężny przeciwnik. Aby go pokonać, będziemy musieli zabić nie tylko jego, ale i całą jego obstawę. Ta tylko pozornie wydaje się być nieliczna - w rzeczywistości jest jednak bardzo silna. W samej walce najlepiej skupić się właśnie na pomagierach - da się ich szybko zabić, w ten sposób znacznie zmniejszając potencjał ofensywny anioła. Jako, że w starciu możemy dysponować praktycznie nieskończoną ilością oddziałów, sama walka nie powinna być zbyt trudna - wystarczy zmiażdżyć wroga samą naszą masą.

Nikt nie będzie płakał. - 4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Nikt nie będzie płakał.

Kiedy świetlisty i jego żołnierze polegną, scenariusz, jak i cała kampania, zakończy się.

Zadanie poboczne: Kości przeciwko demonom

Cele: zgromadzić tysiąc szkieletów

Nagroda: 25000 XP, +3 do mocy magicznej, +25 do reputacji krwi

Na szczęście gry nie zaczynamy z pustymi kieszeniami - część budowli jest już zbudowana. - 4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Na szczęście gry nie zaczynamy z pustymi kieszeniami - część budowli jest już zbudowana.

Zadanie praktycznie wykonuje się samo - jeżeli będziemy grać odpowiednio długo (a jest to niemal pewne), z pewnością zgromadzimy wymaganą ilość jednostek. Ciekawe jest to, że do puli liczą się nie tylko te szkielety, które aktualnie mamy w armii, a wszystkie, które w ogóle zrekrutujemy w czasie całej rozgrywki. Znacznie ułatwia to osiągnięcie odpowiedniego wyniku.

Zadanie poboczne: Łza Ashy

Cele: zdobyć cztery części księżycowego dysku.

Nagroda: 30000 XP

Poszukiwane przez nas odłamki zostały rozrzucone po całej krainie - ich odszukanie i zdobycie nie będzie prostym zadaniem. Na szczęście, umiejscowienie wszystkich zostało zaznaczone na poniższych ilustracjach oraz mapce.

Oto miejsca, gdzie możemy znaleźć kawałki dysku. - 4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Oto miejsca, gdzie możemy znaleźć kawałki dysku.

Po tym, jak zgromadzimy wszystkie przedmioty, otrzymamy łzę Ashy - dzięki niej będziemy mogli znacznie się wzbogacić. Po zbudowaniu odpowiedniej budowli w naszej stolicy, zwiększymy też przyrost wojsk w naszym królestwie.

Jeden fragment znajdziemy na wschodzie krainy - 4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Jeden fragment znajdziemy na wschodzie krainy...

drugi w centrum - 4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

...drugi w centrum...

trzeci na zachodzie - 4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

...trzeci na zachodzie...

a czwarty na południowym zachodzie - 4 misja - Pajęczy fortel | Kampania | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

...a czwarty na południowym zachodzie.