Reproduktor / matka roju | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Reproduktor/matka roju
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Reproduktor
| Wysysanie many: jednostka ta potrafi kraść manę wrogiemu herosowi i przekazywać ją swemu dowódcy. Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 410 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Matka roju
| Wysysanie many: jednostka ta potrafi kraść manę wrogiemu herosowi i przekazywać ją swemu dowódcy. Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Rozpłód: w pierwszej turze bitwy liczebność tej formacji zwiększa się o 20% (w stosunku do wyjściowej ilości stworzeń w oddziale). Zrodzone w ten sposób potwory nie pozostają w armii po zakończeniu starcia. | 495 złota |
Reproduktor to pokraczna maszkara z samych głębin piekła - odrażająca i szalenie niebezpieczna. Jedynym jej celem jest nieustanna reprodukcja oraz sianie jak największego zamętu w szeregach wroga. W tym celu nasyła na niego swe własne dzieci - chociaż z pewnością zginą, to jednak zdążą zadać mu kilka morderczych ciosów. Matka roju to obrzydlistwo jeszcze gorszego sortu - potrafi mnożyć się na polu bitwy, zyskując coraz to nowe siły. Dlatego też jak najszybsza eliminacja tej kreatury jest zawsze pierwszorzędnym celem - demony doskonale o tym wiedzą i potrafią wykorzystać to dla swoich nikczemnych celów. |