3 misja - Barbarzyńska siódemka | Kampania Twierdzy w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
3 misja - Barbarzyńska siódemka
Barbarzyńskie klany są skłócone od pokoleń - bratnia krew leje się strumieniami. Sandor postanawia zjednoczyć plemiona pod swoim przywództwem - czy człowiekowi uda się zaprowadzić pokój między dzikusami?
Zadanie główne: Siedmiu weteranów
Cele: odnaleźć siedmiu weteranów
Nagroda: 50000 XP, +2 do przeznaczenia, rękawice Kagana (+6 do ataku, +1 do obrażeń zadawanych przez armię)
Zadanie jest lekkie, łatwe i przyjemne. Musimy dotrzeć do siedmiu wodzów, którzy władają krainą - ich rozmieszczenie zostało zaznaczone na poniższych mapkach. Za każdym razem, gdy porozmawiamy z którymś z weteranów, zyskamy możliwość ulepszania naszych jednostek w mieście (przykładowo - jeśli spotkaliśmy miażdzyciela, to będziemy mogli wzmocnić siepaczy).
Weterani znajdują się w fortach.
| Ostatniego odszukamy w podziemiach.
|
Dość istotne jest to, aby zbytnio się nie rozpędzać - jeżeli szybko ulepszymy większość naszej armii, misja W jedności siła stanie się dla nas dużo trudniejsza (nie będziemy mogli przyłączać nowych oddziałów). Dlatego też nie warto dozbrajać naszych wojsk, a raczej poczekać z tym do zakończenia wspomnianego zadania.
Zadanie główne: Symbol wolności
Cele: obronić pierwsze miasto
Nagroda: 20000 XP
Bardzo męcząca i niezbyt ciekawa misja. Naszym zadaniem jest utrzymanie jedynego miasta na mapie - naszej stolicy (M5,1). Przeciwnik ze Świątyni będzie co kilka tur najeżdżał nas swoimi bohaterami, którzy z czasem będą coraz silniejsi. Na szczęście wróg może atakować nas tylko z kilku wyznaczonych odgórnie miejsc (M5,X4) - nie powinniśmy mieć więc problemu z przygotowaniem obrony. Na ogół opłaca się teleportować bohaterów z miasta do przybrzeżnych fortów - tak przygotowane "przywitanie" pozwoli nam spokojnie wybronić się przed każdym przeciwnikiem. Podczas samego starcia powinniśmy skupiać się na eliminacji wrogich kapłanek oraz żarłaczy, za to unikać kontaktu z Kenshi (mogą kontratakować dowolną ilość razy, więc najlepiej ich wystrzelać) oraz ze źródlanymi nimfami (odbijają część zadanych sobie obrażeń).
Stolica od początku jest dobrze ufortyfikowana.
| Wystarczy odpowiednio jej bronić.
|
Dość sporym plusem jest to, że nasz zamek jest w pełni rozbudowany - nie musimy się więc martwić o wielkość naszej armii. Gdyby i to nie wystarczało, możemy wspomóc się oddziałami z zadania W jedności siła, a następnie ulepszać je (Siedmiu weteranów). Tak skonstruowana armia z pewnością da odpór każdemu przeciwnikowi.
Zadanie główne: Ostatni szturm
Cele: pokonać Mukao
Nagroda: 30000 XP, hełm Crag Hacka (+7 do siły, +5 do inicjatywy)
Kiedy w zadaniu Symbol wolności oprzemy się wszystkim atakom przeciwnika, ten postanowi przypuścić ostatni, desperacki atak. Armia nagina Mukao jest nieco silniejsza, niż ekspedycje, które widzieliśmy wcześniej, ale i tak bitwa nie będzie dla nas zbyt wymagająca. Celem przeciwnika jest nasze miasto (M5,1), dlatego też powinniśmy przygotować się do obrony i skupić wszystkie wojska w zamku.
Dzięki dużemu zasięgowi, panternicy mogą szybko dobiec do
uzdrowicielek przeciwnika. | Walkę najlepiej przyjąć na naszym gruncie.
|
Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie