Budynki w Might & Magic Heroes VI | Przystań poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Mury
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
Podstawowe umocnienia
| 1 | Miasto poziomu 1 | 2000 złota 5 drewna 5 kamienia | Otacza miasto murami obronnymi, zwiększa przyrost jednostek. |
Ulepszone umocnienia
| 2 | Miasto poziomu 2 Podstawowe umocnienia | 5000 złota 10 drewna 10 kamienia | Wzmacnia mury obronne, dodaje fosę i centralną wieżę, zwiększa przyrost jednostek. |
Fortyfikacje
| 3 | Miasto poziomu 3 Ulepszone umocnienia | 10000 20 drewna 20 kamienia | Dodaje dwie boczne wieżyczki na murach, zwiększa przyrost jednostek. |
Ratusz
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
Wioska
| 0 | Brak - znajduje się w każdym mieście. | Brak. | Generuje 500 sztuk złota dziennie. |
Rada miasta
| 1 | Miasto poziomu 1. | 2000 złota 2 drewna 2 kamienia | Generuje 1000 sztuk złota dziennie. |
Ratusz
| 2 | Miasto poziomu 2 Rada miasta | 5000 5 drewna 5 kamienia | Generuje 2000 sztuk złota dziennie. |
Kapitol
| 3 | Miasto poziomu 3 Ratusz | 10000 złota 10 drewna 10 kamienia | Generuje 4000 sztuk złota dziennie. |
Jednostki
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
Koszary
| 1 | Miasto 1 poziomu | 1000 złota 4 kamienia | Pozwala rekrutować gwardzistów. |
Garnizon
| 1 | Miasto 1 poziomu Koszary | 1500 złota 5 drewna 5 kamienia | Pozwala rekrutować pretorian. |
Wieża kusznicza
| 1 | Miasto 1 poziomu | 2000 złota 6 drewna 2 kamienia | Pozwala rekrutować kuszników. |
Wieża strzelców wyborowych
| 1 | Miasto 1 poziomu Wieża kusznicza | 3000 złota 2 drewna 3 kryształy | Pozwala rekrutować strzelców wyborowych. |
Opactwo
| 1 | Miasto 1 poziomu | 1500 5 drewna 5 kamienia | Pozwala rekrutować kapłanki. |
Katedra światłości
| 1 | Miasto 1 poziomu Opactwo | 2250 złota 2 drewna 3 kamienia 5 kryształy | Pozwala rekrutować westalki. |
Gryfonarium
| 2 | Miasto 2 poziomu | 5000 złota 7 drewna 5 kamienia 7 kryształów | Pozwala rekrutować gryfy. |
Wieża gryfów
| 2 | Miasto 2 poziomu Gryfonarium | 3000 złota 7 drewna 2 kamienia 7 kryształów | Pozwala rekrutować cesarskie gryfy. |
Ołtarz promieni
| 2 | Miasto 2 poziomu | 6000 złota 8 kamienia 8 drewna 6 kryształów | Pozwala rekrutować promieniste ajglaje. |
Ołtarz olśnienia
| 2 | Miasto 2 poziomu Ołtarz promieni | 4000 złota 8 drewna 10 kryształów | Pozwala rekrutować świetliste ajglaje. |
Kaplica zakonu Świętego Słońca
| 2 | Miasto 2 poziomu | 4000 złota 12 drewna 5 kryształów | Pozwala rekrutować jeźdźców słońca. |
Opactwo zakonu Świętego Słońca
| 2 | Miasto 2 poziomu Kaplica zakonu Świętego Słońca | 2500 złota 7 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Pozwala rekrutować krzyżowców słońca. |
Niebianskie nawy
| 3 | Miasto 3 poziomu | 15000 złota 20 drewna 15 kamienia 20 kryształów | Pozwala rekrutować serafiny. |
Nawy elizejskie
| 3 | Miasto 3 poziomu Transept of Heaven | 15000 złota 20 drewna 25 kamienia 20 kryształów | Pozwala rekrutować niebian. |
Specjalne
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
Straż anielska
| 2 | Miasto poziomu 2. | 2500 złota 5 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Gracz rozpoczyna każdą bitwę z pierwszym poziomem umiejętności rasowej. Wyklucza monument objawienia. |
Monument objawienia
| 2 | Miasto poziomu 2. | 2500 złota 5 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Raz na tydzień gracz może odsłonić wybrany obszar na mapie przygody. Wyklucza straż anielską. |
Chór wiernych
| 3 | Miasto poziomu 3. | 5000 złota 5 drewna 5 kamienia 10 kryształów | Jeżeli wojska gracza walczą na terenie, gdzie został zbudowany ten budynek, otrzymują one premię +10 do morale, a ich moc magiczna zwiększa się o 20%. Wyklucza ołtarz wskrzeszania. |
Ołtarz wskrzeszania
| 3 | Miasto poziomu 3. | 5000 złota 5 drewna 5 kamienia 10 kryształów | Jednostki takie jak kapłanki, jeźdźcy słońca oraz serafiny mogą być wskrzeszane w tym budynku. Ich koszt jest większy o 50%, a jeśli nie zostaną przywrócone do życia w ciągu 3 dni od bitwy, w której zginęły, ich dusze przepadają. Każdy kolejny ołtarz wskrzeszania zmniejsza koszt o 10% i przedłuża czas oczekiwania o 2 dni. Wyklucza chór wiernych. |
Inne
Nazwa | Poziom | Wymagania | Koszt | Opis |
Targowisko
| 1 | Miasto 1 poziomu. | 2000 złota 2 drewna 2 kamienia | Dzięki temu budynkowi można kupować i sprzedawać surowce. Im więcej targowisk posiadamy, tym lepsze ceny w nich uzyskamy. Ponadto generuje 500 sztuk złota na turę. |
Ulepszone targowisko
| 2 | Miasto poziomu 2 Targowisko | 3000 złota 5 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Poza surowcami, na targowisku będzie można kupować i sprzedawać również artefakty. Każdego tygodnia zdarzają się również promocje. |
Aula bohaterów
| 1 | Miasto poziomu 1 | 2000 złota | Można tu rekrutować bohaterów. |
Miejski portal
| 2 | Miasto poziomu 2 | 2500 złota 5 drewna 5 kamienia 5 kryształów | Pozwala bohaterowi przenieść się z tego miasta do dowolnego innego (o ile należy ono do tego samego gracza). |
Ulepszony miejski portal
| 3 | Miasto poziomu 3 Basic Town Portal | 5000 złota 10 kryształów | Bohaterowie mogą teleportować się do tego miasta z mapy przygody (zyskują odpowiedni czar w księdze czarów). |
Nieskończona łaska Elratha
| 4 | Miasto 4 poziomu Łza Ashy | 15000 złota 20 drewna 20 kamienia 20 kryształów | Generuje 5000 sztuk złota dziennie oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%. Po każdej walce 33% poległych stworzeń Przystani wraca do życia. |