Maniak / opętany | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Maniak/opętany
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Maniak
| Spaczony umysł: ta istota jest całkowicie odporna na wszystkie efekty wpływające na umysł lub morale. Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 95 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Opętany
| Spaczony umysł: ta istota jest całkowicie odporna na wszystkie efekty wpływające na umysł lub morale. Odporność na ogień: wszystkie demony posiadają 20% odporności na obrażenia od ognia. Światłowstręt: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe obrażenia tej jednostce. Magia lecznicza z tej szkoły rani demony, zamiast je regenerować. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Szaleńczy śmiech: opętany podczas ataku kradnie przeciwnikowi jeden punkt siły ataku, samemu się wzmacniając. Efekt utrzymuje się przez jedną turę. | 145 złota |
Maniacy to podstawowe jednostki w każdym legionie potępionych - chociaż nie są oni zbyt silni ani jakoś szczególnie wytrzymali, sama ich liczebność potrafi zaskoczyć przeciwnika. Duże zagony tych szaleńców potrafią zrobić niemałe zamieszanie w szeregach wroga - zwłaszcza, jeżeli ten nie spodziewa się nagłego, brutalnego ataku. Sporą zaletą opętanych jest to, że potrafią oni kraść przeciwnikom ich siłę - z każdym ciosem stają się potężniejsi, a równocześnie osłabiają wroga. Z tego też powodu doskonale sprawdzają się jako mięso armatnie, wysyłane na sam front - rzadko kto jest w stanie wytrzymać razy wymierzone przez opętanych. |