Kusznik / strzelec wyborowy w Might & Magic Heroes VI | Jednostki poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Kusznik/strzelec wyborowy
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Kusznik
| Przebicie pancerza: jednostka ignoruje 50% obrony wroga. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. | 95 złota |
Jednostka | Statystyki | Atrybuty | Cena |
Strzelec wyborowy
| Przebicie pancerza: jednostka ignoruje 50% obrony wroga. Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji. Przeszywający strzał: jednostka rani wszystkie cele na linii strzału (sojusznicze i wrogie). | 140 złota |
Przystań dysponuje tylko jedną formacją, która jest zdolna walczyć z wrogiem na dystansie - jak łatwo się domyśleć, z tej właśnie przyczyny kusznicy są bardzo istotnym elementem naszej armii. Tylko dzięki nim możemy sprowokować wroga do ataku na nasze wojska - a właśnie w defensywie Przystań radzi sobie najlepiej. Ogromną zaletą kuszników jest to, że ignorują oni połowę wartości wrogiego pancerza - sprawia to, że idealnie nadają się do walki z najodporniejszymi jednostkami wroga. Przy strzelcach wyborowych musimy natomiast uważać - miotane przez nich bełty potrafią ranić nie tylko przeciwnika, ale i nasze własne oddziały. |