1 misja - mapy | Kampania Świątyni w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
1 misja - mapy
M1 - mapa fabularna: powierzchnia
1 - gwardziści
2 - przyjazne kapłanki
3 - wrogi oddział (Wilki na łów)
4 - martwe Kappy (Polowanie na kłusowników)
5 - żywiołaki wody (Równowaga między żywiołami)
6 - żywiołaki ognia (Równowaga między żywiołami
7 - smocze źródło (Faloskoczek)
8 - statek wroga (Żarłacze i ludzie)
9 - Lord Hiroshi (Nagiński władca)
10 - miasto Umiya
11 - ruiny (znajdują się w nich przyjazne Kenshi)
12 - zamek Strandholm (Secesja)
X - zejście do podziemi (patrz mapa M2)
X2 - wyjście z podziemi (patrz mapa M2)
M2 - mapa fabularna: podziemia
1 - żywiołaki strzegące skarbów
2 - skarby i tajemna biblioteka (strzeżone przez oddział wrogów)
3 - małe zgrupowanie wrogów i nieco kosztowności
X - wejście do podziemi, oddział przyjaznych Kenshi (patrz mapa M1)
X2 - wyjście z podziemi (patrz mapa M1)
M3 - mapa obiektów: powierzchnia
1 - świątynia zadumy (w następnej walce bohater otrzymuje premię +10 do inicjatywy i +5 do siły ataku. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
2 - kapliczka lodowej perły (zwiększa inicjatywę armii bohatera o 10. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
3 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
4 - smocza żyła (całkowicie odnawia zasób many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
5 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
6 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
7 - obserwatorium (odsłania pobliski obszar)
8 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
9 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
10 - kowal (daje bohaterowi +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
11 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
12 - siedziba (zwiększa przyrost jednostek w mieście)
13 - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)
14 - kopalnia kamieni (daje 2 sztuki kamienia dziennie)
15 - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)
16 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)
17 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)
18 - ruiny (są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)
19 - fort (pozwala przejąć władzę nad okolicznym obszarem)
20 - kapliczka żywiołu wody (jeżeli przyjazne istoty otrzymają obrażenia w następnej walce, natychmiast zostaną poddane efektowi lodowej zbroi)
X - zejście do podziemi (patrz mapa M4)
X2 - wyjście z podziemi (patrz mapa M4)
M4 - mapa obiektów: podziemia
1 - symbol Arkatha (daje bohaterowi premię +5 do obrony oraz obrony przed magią na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
2 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
3 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
4 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
X - wejście do podziemi (patrz mapa M3)
X2 - wyjście z podziemi (patrz mapa M3)