1 misja - mapy | Kampania - prolog | Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
1 misja - mapy
M1 - Mapa fabularna: powierzchnia
X - początek misji
1 - demony (zadanie Doniesienia o demonach)
2 - miasto (zadanie Doniesienia o demonach)
3 - kopalnie (zadanie Bohater Inferna)
4 - oddział orków
5 - sukkub Daeva (zadanie Bohater Inferna)
6 - zejście do podziemi (patrz mapa M2)
7 - wyjście z podziemi (patrz mapa M2)
8 - Toghrul (zadanie Krew demonów)
M2 - Mapa fabularna: podziemia
X - zejście z powierzchni (patrz mapa M1)
1 - wojenny róg legionów (zadanie Róg)
2 - siedziba nieumarłych
3 - przodek
4 - wyjście na powierzchnię (patrz mapa M1)
M3 - Mapa obiektów: powierzchnia
1 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
2 - tartak (przynosi 2 sztuki drewna na turę)
3 - stary szkielet (można przy nim znaleźć skarb)
4 - miasto (Przystań)
5 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
6 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
7 - stajnie (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
8 - zbrojmistrz (daje bohaterowi +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
9 - kopalnia kamieni (przynosi 2 sztuki kamienia na turę)
10 - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota na turę)
11 - kopalnia kryształów (przynosi 1 kryształ na turę)
12 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 punktów doświadczenia. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
M4 - Mapa obiektów: podziemia
1 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
2 - piramida (znajduje się tu oddział nieumarłych pilnujący skarbów lub strzegący więźniów)
3 - symbol Arkatha (daje bohaterowi +5 do obrony oraz obrony przed magią na okres tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
4 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)