Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Okrzyki bojowe

Nazwa - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nazwa

Reputacja

Poziom

Działanie

Opis

Uwagi

Uniki - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Uniki

Łzy

2

Aktywne (bitwa)

Wszystkie jednostki w armii bohatera otrzymują o 15% mniej obrażeń podczas pierwszych 2 tur walki.

W pierwszych turach niewiele się dzieje - nie warto.

Zastraszenie - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zastraszenie

Łzy

3

Aktywne (bitwa)

Istoty podstawowe nie mogą atakować elitarnych i legendarnych, elitarne nie mogą atakować legendarnych. Działa przez 3 pierwsze tury gry.

Absolutnie nieprzydatne.

Nieustępliwość - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Nieustępliwość

Łzy

1

Aktywne (bitwa)

Zwiększa obronę wybranej jednostki o 39% oraz daje jej dodatkowy kontratak. Działa przez 3 tury.

Umiarkowanie opłacalne - mniej oddziałów nam zginie.

Masowa nieustępliwość - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowa nieustępliwość

Łzy

2

Aktywne (bitwa)

Zwiększa obronę wszystkich jednostek w armii bohatera o 18% i daje im jeden dodatkowy kontratak. Działa przez 3 tury. Wymaga nieustępliwości.

Chociaż premia do obrony jest niewielka, to jednak dodatkowy kontratak potrafi zrobić różnicę.

Drwina - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Drwina

Łzy

3

Aktywne (bitwa)

Zaznaczone jednostki wroga atakują wybrany przez nas oddział z naszej armii (zadając mu 45% zwykłych obrażeń). Następnie tracą swoją turę.

Bardzo przydatne do wyłączania zgrupowań wroga z walki.

Pośpiech - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pośpiech

Neutralna

1

Aktywne (bitwa)

Inicjatywa wybranego oddziału zostaje zwiększona o 19, a punkty ruchu o połowę.

Niestety, umiejętność ta działa tylko przez jedną turę, przez co jest średnio opłacalna.

Rozkaz wodziwoja - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Rozkaz wodziwoja

Neutralna

2

Aktywne (bitwa)

Wybrana jednostka, która w tej turze nie wykonała żadnej akcji, otrzymuje teraz taką możliwość. Wymaga pośpiechu.

Absolutnie nieprzydatne - prawie zawsze będziemy mieli coś do zrobienia.

Bohaterstwo - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Bohaterstwo

Krew

1

Aktywne (bitwa)

Podnosi morale i szczęście wybranego oddziału o 14, a siłę ataku o 17%. Działa przez 3 tury.

Jedna z najlepszych umiejętności wojowników - robi sporą różnicę na polu bitwy.

Masowe bohaterstwo - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Masowe bohaterstwo

Krew

2

Aktywne (bitwa)

Zwiększa morale i szczęście wszystkich przyjaznych oddziałów o 5, a ich siłę ataku o 10%. Działa przez 3 tury. Wymaga bohaterstwa.

Znacznie wpływa na nasze wojska - zdecydowanie warto.

Atak doskonały - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Atak doskonały

Krew

1

Aktywne (bitwa)

Wybrana jednostka zadaje maksymalne obrażenia przez 3 tury.

Nieźle działa na słabe jednostki.

Bohaterska szarża - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Bohaterska szarża

Krew

3

Aktywne (bitwa)

Wybrany oddział otrzymuje +2 do zasięgu ruchu oraz premię +12% do zadawanych obrażeń za każde pole przekroczone podczas atakowania celu.

Bohaterowie na 15 poziomie mogą mieć lepsze umiejętności, ale ta nie jest zła.

Atak ze wsparciem - Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Atak ze wsparciem

Krew

2

Aktywne (bitwa)

Za każdym razem, gdy wybrana jednostka zaatakuje wroga, bohater zadaje mu dodatkowy cios (nie działa podczas kontrataku). Efekt utrzymuje się przez 2 tury.

Zdecydowanie za krótki czas działania sprawia, że umiejętność ta jest raczej nieprzydatna.