Umiejętności wojownika - okrzyki bojowe w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Okrzyki bojowe
Nazwa | Reputacja | Poziom | Działanie | Opis | Uwagi | |
Uniki | Łzy | 2 | Aktywne (bitwa) | Wszystkie jednostki w armii bohatera otrzymują o 15% mniej obrażeń podczas pierwszych 2 tur walki. | W pierwszych turach niewiele się dzieje - nie warto. | |
Zastraszenie | Łzy | 3 | Aktywne (bitwa) | Istoty podstawowe nie mogą atakować elitarnych i legendarnych, elitarne nie mogą atakować legendarnych. Działa przez 3 pierwsze tury gry. | Absolutnie nieprzydatne. | |
Nieustępliwość | Łzy | 1 | Aktywne (bitwa) | Zwiększa obronę wybranej jednostki o 39% oraz daje jej dodatkowy kontratak. Działa przez 3 tury. | Umiarkowanie opłacalne - mniej oddziałów nam zginie. | |
Masowa nieustępliwość | Łzy | 2 | Aktywne (bitwa) | Zwiększa obronę wszystkich jednostek w armii bohatera o 18% i daje im jeden dodatkowy kontratak. Działa przez 3 tury. Wymaga nieustępliwości. | Chociaż premia do obrony jest niewielka, to jednak dodatkowy kontratak potrafi zrobić różnicę. | |
Drwina | Łzy | 3 | Aktywne (bitwa) | Zaznaczone jednostki wroga atakują wybrany przez nas oddział z naszej armii (zadając mu 45% zwykłych obrażeń). Następnie tracą swoją turę. | Bardzo przydatne do wyłączania zgrupowań wroga z walki. | |
Pośpiech | Neutralna | 1 | Aktywne (bitwa) | Inicjatywa wybranego oddziału zostaje zwiększona o 19, a punkty ruchu o połowę. | Niestety, umiejętność ta działa tylko przez jedną turę, przez co jest średnio opłacalna. | |
Rozkaz wodziwoja | Neutralna | 2 | Aktywne (bitwa) | Wybrana jednostka, która w tej turze nie wykonała żadnej akcji, otrzymuje teraz taką możliwość. Wymaga pośpiechu. | Absolutnie nieprzydatne - prawie zawsze będziemy mieli coś do zrobienia. | |
Bohaterstwo | Krew | 1 | Aktywne (bitwa) | Podnosi morale i szczęście wybranego oddziału o 14, a siłę ataku o 17%. Działa przez 3 tury. | Jedna z najlepszych umiejętności wojowników - robi sporą różnicę na polu bitwy. | |
Masowe bohaterstwo | Krew | 2 | Aktywne (bitwa) | Zwiększa morale i szczęście wszystkich przyjaznych oddziałów o 5, a ich siłę ataku o 10%. Działa przez 3 tury. Wymaga bohaterstwa. | Znacznie wpływa na nasze wojska - zdecydowanie warto. | |
Atak doskonały | Krew | 1 | Aktywne (bitwa) | Wybrana jednostka zadaje maksymalne obrażenia przez 3 tury. | Nieźle działa na słabe jednostki. | |
Bohaterska szarża | Krew | 3 | Aktywne (bitwa) | Wybrany oddział otrzymuje +2 do zasięgu ruchu oraz premię +12% do zadawanych obrażeń za każde pole przekroczone podczas atakowania celu. | Bohaterowie na 15 poziomie mogą mieć lepsze umiejętności, ale ta nie jest zła. | |
Atak ze wsparciem | Krew | 2 | Aktywne (bitwa) | Za każdym razem, gdy wybrana jednostka zaatakuje wroga, bohater zadaje mu dodatkowy cios (nie działa podczas kontrataku). Efekt utrzymuje się przez 2 tury. | Zdecydowanie za krótki czas działania sprawia, że umiejętność ta jest raczej nieprzydatna. |