Umiejętności wojownika - sztuka wojenna w Might & Magic Heroes VI | Bohaterowie poradnik Might & Magic: Heroes VI
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Sztuka wojenna
Nazwa | Reputacja | Poziom | Działanie | Opis | Uwagi | |
Kontratak I | Krew | 1 | Pasywne | Zwiększa obrażenia zadawane przez jednostki gracza podczas kontrataku o 10%. | Zdecydowanie warto - podczas bitew nieustannie będziemy wymieniać ciosy. | |
Kontratak II | Łzy | 2 | Pasywne | Wszystkie jednostki gracza mogą kontratakować dwa razy podczas 4 pierwszych tur walki. Wymaga kontrataku I. | Świetnie uzupełnia się z poziomami I i III. | |
Kontratak III | Krew | 3 | Pasywne | W pierwszych dwóch turach walki jednostki gracza kontratakują, zanim wróg zada im cios. | Należy pamiętać, że nasze jednostki będą kontratakować dwa razy - zdecydowanie warto. | |
Parada | Łzy | 1 | Pasywne | Jeżeli jednostki nie mogą kontratakować, otrzymują o 10% mniej obrażeń. | 10% robi różnicę - warto. | |
Opór | Łzy | 3 | Pasywne | Jeżeli jednostka otrzyma trzy ciosy pod rząd, otrzyma premię+3 do obrony oraz +3% do swej maksymalnej ilości punktów życia (działa do końca walki). | Premie są zdecydowanie za małe, a umiejętność wymaga bohatera na 15 poziomie. | |
Odporność I | Łzy | 1 | Pasywne | Zwiększa maksymalną ilość życia jednostek o 2%. | Jako, że wartość premii jest zaokrąglana (jednostka z 10 HP będzie miała z tą umiejętnością 11 HP), jest to w miarę opłacalny wybór. | |
Odporność II | Łzy | 2 | Pasywne | Zwiększa maksymalną ilość życia jednostek o 2%. Wymaga odporności I. | J.w. | |
Odporność III | Łzy | 3 | Pasywne | Zwiększa maksymalną ilość życia jednostek o 2%. Wymaga odporności II. | Na 15 poziomie bohatera można znaleźć lepsze umiejętności. | |
Niepowstrzymany atak | Krew | 3 | Pasywne | Jeżeli dowolna jednostka z armii bohatera trzy razy z rzędu będzie atakować wroga, otrzyma premię +5 do siły ataku do końca walki. | Jako, że będziemy głównie atakować, jest to przydatna umiejętność. | |
Strzelectwo I | Krew | 1 | Pasywne | Jednostki strzelające w armii bohatera otrzymują premię +6% do obrażeń. | Różnica będzie dla nas całkowicie niezauważalna. | |
Strzelectwo II | Neutralna | 2 | Pasywne | Obrażenia zadawane przez strzelające jednostki są większe o 3% za każdy kolejny atak. Jeżeli oddział otrzyma obrażenia w walce wręcz, efekt się zeruje. Wymaga strzelectwa I. | Ponownie różnica jest niezbyt widoczna. | |
Strzelectwo III | Krew | 3 | Pasywne | Redukuje kary strzelców o 50%. | Tylko nieliczne jednostki strzelające w ogóle otrzymują kary - raczej nie warto. | |
Pogromca | Krew | 2 | Pasywne | Wszystkie obrażenia zadawane wrogim, dużym istotom, zostają zwiększone o 5%. | Premia jest niewielka, ale i tak jest to w miarę opłacalny wybór. | |
Rozpłatanie | Krew | 3 | Pasywne | Pierwsza jednostka w armii bohatera, która zabije wrogi oddział, otrzymuje dodatkową akcję oraz premię +16 do Morale i +5 do Inicjatywy na 3 tury. | Zdecydowanie opłacalne - warto mieć w armii tak podrasowaną jednostkę. |