Warwick (Krwawy Łowca) w League of Legends | Bohaterowie polecani na start League of Legends poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
Podstawowe informacje | Zalety | Wady |
Klasa: Wojownik (Szturmowiec) Typ obrażeń: Mieszane Poziom trudności: Niski Obrażenia: Średnie Wytrzymałość: Wysoka Kontrola tłumu: Średnie Mobilność: Wysoka Preferowane role: Dżungla Kolejność umiejętności: R > Q > W > E | + Ogromna przeżywalność i wytrzymałość w dżungli + Niesamowity potencjał do gonitwy + Dobre walki 1v1 + potrafi wcześnie i samodzielnie zabić Smoka | - Ciężko mu trafić z [R] - Ogromna zależność od many - Niskie obrażenia w końcowej fazie gry |
Warwick, Krwawy Łowca to postać idealna dla raczkującego Dżunglera. Wbudowane leczenie z [Q] Paszczy Bestii oraz umiejętności pasywnej nie pozwalają mu zginąć od potworów w obozach. Jest on wytrzymały do tego stopnia, że nie musi on kupować mikstury zdrowia na początku meczu. Jego Ganki są również bardzo dobre, a to za sprawą wysokich obrażeń i doskoku z [Q] w połączeniu z prędkością ruchu z [W] Krwawych Łowów. Warwick jest również świetny w asekurowaniu celów na mapie postaci Smoka czy Heralda. Niestety Krwawy Łowca traci na sile w późniejszych etapach rozgrywki - jego bazowe obrażenia nie robią już wrażenia na drużynie przeciwnej, i ciężko jest mu trafić odpowiednią osobę z [R] Bezkresnej Niewoli.
Umiejętności
Ikona | Opis |
[Pasyw] Wieczny Głód - Ataki podstawowe Warwicka zadają dodatkowe obrażenia magiczne. Jeśli ma mniej niż połowę zdrowia, zostaje uleczony o wartość dodatkowych obrażeń. Jeśli ma mniej niż 25% zdrowia, efekt leczenia zostaje potrojony. | |
[Q] Paszcza Bestii - Warwick rzuca się do przodu i gryzie cel, zadając obrażenia zależne od jego maksymalnego poziomu zdrowia i uzdrawiając się o taką samą wartość. | |
[W] Krwawe Łowy - Warwick wyczuwa bohaterów mających mniej niż 50% zdrowia, zyskując prędkość ruchu, gdy zmierza w ich stronę, i prędkość ataku, gdy ich atakuje. Gdy poziom ich zdrowia spadnie poniżej 20%, Warwick wpada w szał i premie się potrajają. | |
[E] Pierwotne Wycie - Warwick otrzymuje mniej obrażeń przez 2,5 sek. Po zakończeniu efektu lub ponownym użyciu wyje, sprawiając, że pobliscy przeciwnicy uciekają przez 1 sek. | |
[R] Bezkresna Niewola - Warwick rzuca się w wybranym kierunku (skaluje się od dodatkowej prędkości ruchu), przygważdżając pierwszego bohatera którego trafi na 1,5 sek. |
Runy, Czary Przywoływacza, Przedmioty
Runa Kluczowa | Czary Przywoływacza | Przedmioty Startowe |
Przykładowy Zestaw Przedmiotów |
Walka w Dżungli
Warwick ma wiele opcji na rozpoczęcie swojej gry w Dżungli. Preferowane jest, żeby jak najszybciej uzyskał on 3 poziom, zapewniając sobie wszystkie najważniejsze umiejętności do ganków. Najłatwiej jest skupić się na bohaterach oznaczonych przez jego [W] Krwawe Łowy. Prawidłowym podejściem do ganków jest przecięcie drogi ucieczki i aktywacja [E] Pierwotnego Wycia. Dzięki temu wróg będzie uciekał w przeciwną stronę. Jeśli skorzysta on Błysku, należy przytrzymać [Q], tak żeby doskoczyć za jego plecy. Po 6 poziomie sprawa zostaje jeszcze bardziej ułatwiona - [R] Bezkresna Niewola jest świetnym narzędziem do zaskoczenia oponenta z odległości. Jeśli jednak istnieje ryzyko pudła, warto zachować tą umiejętność aż przeciwnik nie będzie w stanie jej ominąć, na przykład po nałożeniu innego efektu CC. Jeśli gracz nie ma komu pomóc na alejach, to zawsze można wrócić do lasu bądź pokusić się o wczesnego Smoka. Jedyną przeszkodą stanowi wrogi Dżungler, dlatego warto zadbać o odpowiednią wizję.
Porada - Warwick jest świetnym bohaterem do wykonywania Dive'ów. Jego [W] Krwawe Łowy przyznają mu potężny bonus do prędkości ruchu w momencie, gdy jakiś przeciwnik posiada mniej niż 20% zdrowia. Z kolei zasięg jego [R] Bezkresnej Niewoli skaluje się właśnie z prędkością ruchu, co pozwala na naprawdę dalekie skoki pod wieżę wroga.
Walki Drużynowe
Walki Drużynowe stanowią nie lada wyzwanie dla Warwicka. Przeciwna drużyna będzie stała skupiona, osłaniając przy tym najbardziej wrażliwych bohaterów. Krwawy Łowca musi w tej sytuacji szukać miejsca do doskoku z boku lub tyłu. Warto w również sprawdzić wizję przed wykonaniem skoku - jeśli wróg miał nieopodal aktywny Totem to najprawdopodobniej uniknie [R] Bezkresnej Niewoli. Można również poczekać na inicjację przez innego gracza, dzięki czemu przeciwnicy będą bardziej skupieni na walce niż na omijaniu Warwicka.
Porada - Idealnym scenariuszem dla Krwawego Łowcy jest włączenie [E] Pierwotnego Wycia i trafienie jednego z bohaterów z [R] Bezkresnej Niewoli. W ten sposób [E] aktywuje się natychmiast, nakładając przerażenie na najbliższych graczy.