Czary Przywoływacza w League of Legends | Kolekcja | League of Legends League of Legends poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 13 sierpnia 2019
Każdy z graczy, przed rozpoczęciem rozgrywki, może wybrać 2 spośród wszystkich dostępnych czarów. Użycie ich jest w pełni darmowe, tzn. nie zużywają many, energii czy też zdrowia bohatera. Każdy z dostępnych czarów ma zróżnicowane działanie, a także czas odnowienia. Niezbędnym wyborem dla każdego gracza jest Błysk - ten uniwersalny czar zapewnia formę ucieczki przed potencjalną śmiercią, lub pomaga w zabezpieczeniu zabójstwa. Można również dzięki niemu przeskoczyć cieńsze ściany. Każdy inny czar przywoływacza stanowi uzupełnienie Roli i Klasy bohatera.
Ikona | Opis | Tryby gry |
Duch (Ghost) - Bohater rozpędza się, otrzymując bonus do szybkości poruszania się. Dodatkowo zyskuje możliwość przenikania przez jednostki (miniony). | 5v5 3v3 ARAM | |
Uzdrowienie (Heal) - o aktywacji natychmiast leczy bohatera i jednego, wybranego sojusznika, oraz przyznaje im krótki bonus do prędkości ruchu. Jednostki, które były niedawno uleczone przez Uzdrowienie przywoływacza mają leczenie zmniejszone o połowę. | 5v5 3v3 ARAM | |
Bariera (Barrier) - Po aktywacji natychmiast otacza bohatera tarczą, która absorbuje obrażenia. | 5v5 3v3 ARAM | |
Wyczerpanie (Exhaust) - na kilka sekund spowalnia przeciwnego bohatera oraz redukuje jego obrażenia. | 5v5 3v3 ARAM | |
Czystość (Clarity) - Po aktywacji przywraca natychmiast część utraconej many bohaterowi, jak i pobliskim sojusznikom. | ARAM | |
Naznaczenie (Mark) - Rzuca w przeciwników śnieżką w linii prostej. Jeżeli trafi wroga, zostanie on oznaczony i widoczny dla całej drużyny, a gracz będzie mógł się do niego szybko przemieścić. | ARAM | |
Błysk (Flash) - Po aktywacji teleportuje bohatera na małą odległość w wybranym kierunku (w miejscu wskazanym przez kursor). Za pomocą błysku można przeskoczyć mniejsze przeszkody lub ścianki. | 5v5 3v3 ARAM | |
Teleportacja (Teleport) - Po upływie kilku sekund sekundy teleportuje bohatera do sojuszniczego stwora, wieży bądź warda. Gracz sam nie może przerwać tego zaklęcia, ale przeciwnicy już tak. | 5v5 3v3 | |
Oczyszczenie (Cleanse) - Po aktywacji natychmiast usuwa wszystkie negatywne efekty i osłabienia z bohatera, a także skraca czas działania kolejnych na kilka sekund. | 5v5 3v3 ARAM | |
Podpalenie (Ignite) - Podpala wrogiego bohatera, zadając mu nieuchronne obrażenia rozłożone w czasie, oraz redukuje efekty leczące w trakcie trwania. | 5v5 3v3 ARAM | |
Porażenie (Smite) - Zadaje nieuchronne obrażenia (zależne od poziomu) docelowemu potężnemu albo dużemu potworowi lub wrogiemu stworowi, oraz leczy w zależności od maksymalnego zdrowia bohatera. | 5v5 3v3 |